dinsdag 2 juli 2013

Weer zo'n van alles post

Ik doe de laatste tijd zoveel en tegelijk zo weinig, vandaar weer een van alles post!
Zaterdag werd ik blij gemaakt met een snail van Kimberly. Het was niet een volkomen verrassing toen de envelop op de mat viel. Niet dat ik het verwacht had dat ze me wat zou sturen, maar ik werk namelijk bij de post en ik mocht zaterdag mijn eigen wijk sorteren. (Ik doe alleen sortering) Best leuk om dan ineens je eigen naam tegen te komen op een vrolijke envelop.
Dit zat in de envelop:
Superleuke papiertjes en kleine plaatjes, om blij van te worden. Natuurlijk ook een mooie kaart met een leuke boodschap erin.
Het allerleukste papiertje vond ik deze:
Het is echt mijn stijl zeg maar. Ik vind gebouwen ook altijd heel erg leuk om te kijken, van de buitenkant. Met allemaal van die raampjes recht boven elkaar tot heel ver de lucht in. Me likes ;-)

Verder riep Tante Jannie ons op om te hollen naar HEMA. Nou ja, eigenlijk was het voor mij meer een waarschuwing om niet te gaan, maar omdat ze bij onze Wibra geen leuke tapejes verkopen mocht ik van mezelf naar de HEMA. Dat bleek gevaarlijker dan ik dacht:
Het fietsje is echt superschattig. Omdat Tante Jannie vroeg of iemand een oplossing had voor het fietsstempeltje heb ik wat uitgeprobeerd, bij mij werkte het wel. Ik heb geen idee of Tante Jannie dit leest, maar dat zien we dan wel. Als je met het stempelkussentje een beetje voorzichtig over het stempeltje gaat (dus andersom, niet het stempeltje op het kussentje maar het kussentje op het stempeltje, duidelijk?) Dan heb je niet dat je de hoekjes meestempelt.
Tadaah:
En deze stempels is gewoon geweldig:
Nog wat huishoudelijke mededelingen. Of zoiets. Ik heb beloofd aan een aantal mensen met hen te zullen snailen, nou, dat doe ik heus wel, wees maar niet benauwd. Maar goed, ik dacht dat ik deze week wel veel tijd zou hebben nu de bruiloft en alles voorbij is. Niets bleek minder waar. Vorige week zijn we erachter gekomen dat we (waarschijnlijk al jaren) een lekkage hebben in ons mooie huis. Dat is niet zo leuk natuurlijk. En mijn papa kan zulke dingen niet repareren (rugklachten en een heel lang verhaal wat ik niet ga vertellen), de loodgieter kwam, blijkt dat onder ons huis, in de kruipruimte een plas water stond. De beste meneer zei dat ook het laminaat eruit moest en ja hoor, het hele beton was nat... Dus daar zijn we wel even zoet mee. De hele vloer (laminaat) ligt er nu uit en moet twee maanden drogen...
Ook verhuis ik binnenkort naar de slaapkamer van mijn broer die al 2,5 jaar het huis uit is. Dat wordt mijn hobbykamer, maar ook dat gaat niet zomaar. Er staat heel veel LEGO wat van mijn broers is geweest, dat is door elkaar gedaan. Alle boekjes hebben we nog en die zijn gesorteerd welke van welke broer is. Alle dingetjes van degene met de minste LEGO moeten gebouwd worden. Dus dat moet ook gebeuren. Gelukkig ben ik daar heel goed in. En het is hoog tijd dat ik naar de kamer ga, want het is een rommeltje op zolder en ik krijg niet alles meer opgeruimd omdat ik teveel spulletjes heb... (wat natuurlijk een schande is).

Nou, nu weten jullie het een en ander van mijn afwezigheid en soms trage reactievermogen ;-)

Een hele fijne dag nog!

Veel liefs,

Mirjam



5 opmerkingen:

  1. Leuke post kreeg je daar, je kan weer gezellig knutselen en goed dat je tante je attent maakte op de Hema, je hebt echt wel leuke dingen gekocht daar, de stempels zijn geweldig!
    Succes met jullie lekkage, een serieus probleem precies...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuke post! Drama met water in huis :(
    En HEMA blijf ik weg! LOL.... Mega leuk al die spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha je bent volledig losgegaan bij de Hema, die tekststempels heb ik hier dan weer niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke post! En die stempeltjes,leuk! ik ga niet naar de hema ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oe yeah, ik herinner me nog dat de HEMA die stempels verkocht! Die grotere verkopen ze nu nog steeds. Die met de fiets en die "I told you so" niet meer. =( Jammer, want nu zou ik ze toch hebben gekocht. xD En oeh, die washitape heb ik ook. =3

    BeantwoordenVerwijderen