zaterdag 6 juli 2013

Vrolijkheid

Vanmorgen kwam ik, iets te laat, bij het 'postkantoor'  binnenrennen. Mijn collega riep: "Mirjam, je krijgt weer een pakje!" Het begint op te vallen dus ;-) Hij zei: "Er staat iets van 'stof with love' op ofzo... En dat klopte. Het was een snail van Anne-Co, en dit zat allemaal in de envelop waar 'stof with love' op stond:
(Sorry, de kwaliteit van de foto is niet geweldig, ik moet écht de batterijen van mijn goede camera opladen)

Op deze kaart schreef ze dat ze hem wel bij mij vond passen, nou Anne-Co, daar had je helemaal gelijk in. Van zulk soort kaarten word ik helemaal vrolijk!
'Teken je eigen biografie' lijkt me wel heel grappig om te doen. Als ik eraan begonnen ben laat ik wel iets zien, goed? ;-)

Met al die snailmailcontacten en dergelijke leek het mij wel handig om een adressenboekje te hebben. Maar niet een standaardboekje. Een tijdje geleden kocht ik bij de boekenvoordeel een paar A6 boekjes in het zwart, met tape pimpte ik hem en aan de zijkant voegde ik tabjes toe (ook met tape en mini etiketjes), zo ziet het er nu uit, lekker vrolijk hè?
Verder bakte ik vandaag cakejes. Ik ga een weekend met een vriendin bij haar ouders logeren, als soort bedankje heb ik cakejes gebakken (en ook omdat ze gewoon heel lekker zijn):

Maar de cakejes moesten vrolijk worden, ik heb geen tijd meer om uitgebreid met marsepein te versieren, of glazuur... Dus maakte ik van tapejes vlaggetjes:

Cakejes + vlaggetjes =
Pfoeh, wat een vrolijkheid! Nou, een goed weekend allemaal en tot de volgende keer!

Liefs Mirjam




10 opmerkingen:

  1. Ik wasjuist aan het denken.....ik heb nu veel washi tape, maarwat doeoeoeoe ik ermee !
    Al een eerste schitterend idee dus !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Google is your best friend ;-) hoewel ik eigenlijk niet weet of dit idee van mezelf was of van google :-P

      Verwijderen
  2. een vrolijk geheel hoor , fijne logeerpartij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend leuke ideeën heb h=jij toch altijd meidje!
    Elke keer weer genieten op jouw blog . Fijne zondag xxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige post alweer Mirjam, je boft nogal zeg! En dan een leuk adressenboekje gemaakt en cakejes gebakken die bovendien ook nog mooi versierd werden, heerlijk! Geniet ervan!

    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post!! En je cakejes zien er heeerlijk uit, yum!! Wat een goed idee om zelf vlaggetjes te maken van tape, dat ga ik onthouden :D

    Fijn weekend xx Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah kijk.ik ben zo blij dat jij er blij mee bent! En jouw post was ook super! Mijn blogje gaat morgen online! en je brief! Superleuk! Ik blijf voor je kijken! Liefs Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke post heb je gekregen zeg!
    Het adressenboekje is ook super leuk geworden! die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke post! Leuk adressen boekje! En volgens mij nomnomnomnom cakejes. Erg leuk idee om vlaggetjes te maken met tape.

    Geniet van je logeerpartij! Aan het weer zal het niet liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vrolijk blogje. Gezellig om te lezen. Adressenboekje is een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen