vrijdag 5 juli 2013

Kaarten + post

Vandaag maakte ik twee kaarten. Ik stond te popelen om mijn mooie tapejes te gebruiken, ben zo verslaafd aan ze. Mijn toetsenbord moet er ook aan geloven, ik ben bezig die te versieren, als het af is zal ik het wel laten zien ;-)
Maar ik maakte twee kaarten door eenvoudig tapejes als achtergrond te gebruiken en er een plaatje overheen plakken. Of nou ja, plakken, met van die foamdingen die je ook bij 3D kaarten gebruikt... snap je?
Eentje met een cupcake:
En eentje met kippen:
En er staan twee pakjes op het punt te vertrekken vanuit dit huis. Rara, wat zit er in die pakjes? ;-)
Een hele fijne dag nog!

Liefs Mirjam

PS: Ik moet nodig de batterijen van mijn goeie camera opladen, denk ik zo ;-)

4 opmerkingen:

  1. Leuk zo die kaarten, ben benieuwd wat er in die pakjes zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele toffe kaarten Mirjam, ik kies voor de kippen :)
    Zal ik ook maar eens naar die tapejes gaan zoeken in de winkel? Lijkt me wel gemakkelijk zo om kaarten te maken!
    En naar wie vertrekken de pakjes? Ben heel benieuwd!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten Mirjam, zoo leuk.
    Ik heb vandaag ook inkopen bij de Wibra gedaan, gaaf zijn die tapejes heh?
    Wilde ze haast allemaal wel meenemen hihi.. xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gevoel had ik nou ook. Ik moet me telkens inhouden om niet naar de winkels te fietsen en er nog een paar te halen ;-)

      Verwijderen