zaterdag 27 juli 2013

Galgenbericht

Dat klinkt eng. De laatste maaltijd voordat ik op vakantie ga noem ik altijd het galgenmaal. Omdat dit het laatste berichtje is voordat ik richting het hoge noorden vertrek noem ik het galgenbericht.
Een tijdje geleden begon ik met een rokje, dat rokje is nu af, dat komt mooi uit, dan kan hij lekker mee in de koffer. Hij hangt nu nog eventjes te drogen aan de waslijn. Hij was bijna droog, maar plotseling ging het heel hard regenen en onweren en was de droogmolen buiten omgevallen. Dus moest alles weer opnieuw gewassen worden. Maar het rokje gaat hoe dan ook mee.
Bij het rokje maakte ik ook een ketting, ik moet nog even kijken of ik die kan meenemen bij alle bagage.
 Ook maakte ik nog een paar kaarten van memoryplaatjes. Het is zó leuk om te doen. Maar dat zullen mensen wel met mij eens zijn, denk ik!
 Met deze boom had ik al een kaart gemaakt en in mijn vorige post vertelde ik dat ik er dus nog eentje mee had gemaakt, dat is deze:
 Zo, straks nog even twee pakjes samenstellen die echt voordat ik vertrek de deur uit moeten. Ik schaam me best wel dat het zo laat is geworden voor die twee pakjes.
En een tijdje geleden trouwde mijn broer, ik beloofde dat als ik de foto's op internet stonden, ik een linkje zou plaatsen. Bij deze. Zien jullie de ketting die mijn schoonzus draagt? Die heb ik gemaakt. Het meisje in de knalrode jurk ben ik. Voor het geval dat je daar nieuwsgierig naar was.

Zo, dan is dit het officiële begin van mijn blogpauze. Tot en met 12 augustus hoop ik in Groot-Brittanië te zitten (wat een mooie manier om zowel Schotland als Engeland te zeggen). Als ik terug ben merken jullie dat vanzelf! Internet heb ik daar niet, dus dat wordt flink bijlezen...!

Een hele fijne tijd allemaal en veel geluk!

Liefs Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Oooh heerlijk meid, geniet ervan!
    Wil je me een kaartje sturen? Die spaar ik ;)
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je rokje en ketting zijn mooi zeg!Fijne vakantie en geniet er lekker van zou ik zeggen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht bij de titel, oei! Maar toen ik verder las....
    Wat een leuk rokje heb je gemaakt. En de trouw foto's wauw! dat ziet er uit als een super leuke dag!
    daar wordt ik vrolijk van. Ook de kettingen en de kaartjes zijn super geworden. Geniet lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, super!! Heel veel plezier en goede reis :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je rokje is echt wel knap hoor, mooi stofje en je hebt er trouwens een leuke bijpassende ketting bij gemaakt. Je kaarten zijn ook weer fijn gemaakt, goed gezien, met die memory plaatjes. Fijn verlof en je staat knap op de foto's van de trouwdag van je broer, nu kennen we je ook :)
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee om kaartjes te maken met memory plaatjes!

    En geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf idee: dat van die memory-plaatjes. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je ketting bij je rok hebt gemaakt.
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen