zaterdag 1 juni 2013

Vrolijkheid

Ondanks vermoeidheid die mij toch wel enigszins teisterde ben ik vandaag een gelukkig mens :-)
Vandaag was dus de markt/verkoping. Ik heb best goed verkocht! Helaas heb ik geen foto van mijn standje. 
Wel scoorde ik zelf wat leuke spulletjes. Het was namelijk een kruising tussen een rommelmarkt en nieuwe spullen markt. 
Ik kocht een lief mandje (wat ik nog wit ga spuiten, als het écht zomer is), een memoryspel (Helemaal gelukkig ermee, die plaatjes zijn erg lief.) en een schilderijtje. 
Sommige mensen zullen het misschien jammer vinden, maar ik heb het plaatje eruit gehaald... Waarom?  Samen met de verfstalen die ik een tijdje geleden meenam uit de Karwei maakte ik deze uitwisbare kalender,  ik had een glasplaatje nodig. Helaas was 'tie iets te groot, daarom heb ik aan de achterkant maar een papiertje geplakt:
Als laatste maakte ik de afgelopen dagen nog een paar sleutelhangers, ik wilde ze er op de markt ook bij hangen, maar ik had er maar zes, dat vond ik erg weinig. Eentje heb ik al laten zien, eentje was een hondje en heb ik aan de vriendin gegeven die me vandaag geholpen heeft met de verkoop en de er waren twee bloemen die ik omtoverde tot sleutelhanger, vandaar dat er maar drie op de foto staan:
 
De volgende verkoping/markt ben ik wel van plan om wat meer sleutelhangers ten toon te stellen!
Dit verklaart mijn vrolijkheid grotendeels wel, denk ik, of niet?

Liefs Mirjam

8 opmerkingen:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥smelt ♥♥♥♥♥♥ uiltje.... zoooo lief!

    Wat een fijne dingen heb je gescoord meidje, en wat een gaaf idee die kalender! Zoooo tof!

    En nu lekker met de beentjes omhoog op de bank met een kopje thee en wat lekkers. Fijne avond , liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat was een goeie dag! Leuk dat het goed liep!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je goed verkocht hebt! Dan is dan echt nagenieten he, van alle indrukken.
    Leuke dingen heb je gemaakt, dat lijstje is grappig, leuk idee met de verfstaaltjes. Al vind ik het plaatje wat erin zat ook wel héél lief, maar dat kun je vast wel weer ergens anders voor gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee die kalender! En wat een leuke spulletjes heb je op de kop getikt. Geniet nog even na van je succesvolle dag ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke spullen heb je gekocht, en fijn dat je zelf ook goed verkocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed dat je wat verkocht hebt, maar nog beter dat je zelf ook leuke spullen vond :) Je sleutelhangers zijn echt wel heel mooi, die zouden zeker snel de deur uit zijn!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die sleutelhangers zijn super!!!!! Vind het een geweldig idee, die kalender.

    Ik geef een give-away op mijn blog: ladyladette.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel fijn voor je dat je veel verkocht hebt.Je hebt ook mooie spulletjes.De sleutelhangers zijn schattig!!!!!
    Gr,M-J.

    BeantwoordenVerwijderen