vrijdag 28 juni 2013

Uitslag slinger give away

Jaaaa... daar ben ik dan!
Gisteren een fantastische dag gehad, nu wel erg moe en een beetje verdrietig. Een ini-minibeetje maar, want ik ben ook heel blij.
Toen ik woensdag precies op tijd de slinger af had voor de bruiloft van mijn broer en schoonzus dacht ik: "Hè, gelukkig, voorlopig niet meer." Maar nu heb ik er al weer zin in en dat komt mooi uit.
Vandaag mocht ik namelijk een winnares trekken voor mijn give away. Zij krijgt een slinger in de naam die ze zelf mooi vindt en kleuren die ze zelf mooi vindt!
In dit geval komt er geen naam op te staan, maar iets anders.

De winnares is namelijk de eigenaresse van dit blog.

Zij gaf aan dat ze graag een slinger wilde met 'Hoera' erop! Helemaal prima natuurlijk! Gefeliciteerd! Stuur je me een mailtje met je adres? (naar miepiescippy@gmail.com)

Ik vond het erg mooi om sommige verhalen te lezen, ontroerend zelfs en probeer daar ook nog wat mee te gaan doen...
Hopelijk heb ik snel weer inspiratie voor een nieuwe give away!

Allemaal een superfijne dag en als er foto's van de bruiloft op de website van de fotograaf staan zal ik wel een linkje posten :-)

Veel liefs Mirjam

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd winnares.
    En Mirjam, het was een hele leuke give away meid xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Dankjewel!. Ik ben erg echt heel blij mee. En erg leuk dat je volger bent geworden op mijn blog.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd aan de winnares en jij mirjam, bedankt om de give away te organiseren!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen