donderdag 6 juni 2013

Uiltje + hondje

Omdat ik met dit heerlijke weer vaker in de tuin zit te leren/luieren/lezen/genieten komt er niet veel van dingen maken terecht. Soms neem ik mijn 'naaimandje' mee naar buiten en knutsel ik lekker aan de slinger voor de bruiloft van mijn broer. Maar vandaag maakte ik twee sleutelhangers terwijl ik een van mijn favoriete films bekeek (Narnia).
Dit uiltje, het ontwerp hebben jullie vaker gezien:
En dit hondje:
Lief hè?

Nu ga ik er weer vandoor, strakjes twee tentamens (luistervaardigheid en spreekvaardigheid Engels, dus dat is niet het allermoeilijkst, dat komt volgende week pas...)

Ik wens iedereen nog een mooie dag toe!


Veel liefs,

Mirjam

10 opmerkingen:

  1. Veel geluk met je tentamens.Je uiltje en hondje
    zijn heel schattig.
    Gr,M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥♥♥ dat uiltje ♥♥♥ ik blijf ze zoo leuk vinden ♥♥♥
    Succes met je tentamens meid! Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sleutelhangers Mirjam, ze zijn superschattig ;) En haakjuffie is meteen verliefd op het uiltje natuurlijk!
    Succes met je tentamens, we duimen voor je!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zijn ze! Succes met de tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zullen voor je duimen! Leuk hoor die vilten knutsels, heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh, super schattig zijn je sleutelhangers!! En Narnia is een heerlijke film :D
    Hoop dat het goed is gegaan met je tentamens, altijd spannend...

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke sleutelhangers!!!

    veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief, je sleutelhangers! En succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo dat hondje vind ik wel heel erg leuk zeg. Het uiltje ook hoor, maar ik vind het hondje leuker ;-) Mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sleutelhangers, mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen