woensdag 26 juni 2013

Ter elfde ure...

Heb ik de slinger voor de bruiloft van mijn broer afgekregen. Morgen is dé dag!
Ik maakte al een slinger met Wedding, nu ook een met beider namen.
Voorlopig heb ik het even gezien ;-) Vrijdag weer, dan is de uitslag van mijn give away. Als je snel bent kan je nog meedoen... Maar dat zal toch anders zijn.
Hierbij de slinger die ik nog gemaakt heb, sorry dat de foto niet helemaal duidelijk is, maar ik heb echt geen tijd meer om een betere te maken.
Geniet van jullie dag vandaag en tot de volgende keer!

Liefs Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Wat is tie leuk geworden!!
    goed gelukt!
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is die mooi geworden meid! wat zullen ze daar blij mee zijn, te gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi gemaakt die slinger!! ik denk dat ze daar erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, net op tijd klaar geraakt! En zo slecht is de foto niet hoor, ik kan de namen toch wel lezen :)
    Ze zullen morgen wel heel blij zijn!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahaha...op tijd begonnen en toch laatste uren werk geworden ;)

    Heel veel plezier morgen op de bruiloft!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier morgen en de slinger is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen