donderdag 13 juni 2013

Stempelen maar...

Om het leren te onderbreken besloot ik nog maar een stempel te maken. Die van gisteren was goed gelukt, dus vond ik het wel leuk om te doen. Ik vond nog ergens een kleine ronde gum (die overigens helemaal uit Engeland kwam ;-)) en ik wilde een vogeltje maken. Dat is dit geworden:

Ook versierde ik een envelop met het vogeltje en bestempelde ik een paar labeltjes met girafjes. Het ging zo ontzettend leuk.. Nu nog op zoek naar andere kleuren stempelkussentjes...
 En nu weer gauw verder leren, straks weer twee tentamens, brrr...

Een fijne dag allemaal!

Liefs Mirjam

11 opmerkingen:

  1. Succes met je tentames!! Je stempel is super schattig geworden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel succes met je tenamens meidje!
    En wauw, wat een ubercute stemels heb je gemaakt... vind ze geweldig !
    Fijne dag nog, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige stempels heb je gemaakt!
    Hier vandaag een gutssetje binnen gekomen, dus ook Hurms gaat kijken of ze het kan...... en of dat lukt, geen idee ben bang van niet, maar proberen kan geen kwaad natuurlijk!!
    Heel lief goetje en succes met studeren!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk kan je het. Het is een kwestie van oefenen. Mijn eerste stempel was ook niet mooi. Enne, nog een tip: heel rustig gutsen, niet te snel het af willen hebben (dat is bij mij het probleem).

      Verwijderen
  4. Heel veel succes met je tentamens.. Break a leg!
    De stempels zijn super goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor die stempels en succes met je tentamens. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh...leuk die stempels!

    Wens je heel erg veel succes met je tentamens!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat vogeltje,ik wou dat er meer uren in een dag zaten dan ging ik dit er ik nog bij doen , misschien later ergens in dit jaar wel heel leuk!!!
    gr Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Is je goed afgegaan ,beter dan bij mij moet ik zeggen!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Succes met leren.
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen