maandag 10 juni 2013

Slinger Give Away

Nadat ik afgelopen week een pakketje naar de winnaar van mijn give away stuurde bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om nog iets weg te geven. Maar nu wilde ik niet dat het een verrassing zou zijn.
Het moest iets leuks zijn, iets door mij gemaakt, iets vrolijks.

En toen kwam ik op het idee, waarom ga ik geen slinger weggeven? Zo'n leuke naamslinger, zoals deze:
Wat moet je doen:
-Je bent/wordt volger
-Je laat hieronder een berichtje achter
-Ik vind het leuk als je aangeeft waarom je graag de slinger wilt winnen.

Als je gewonnen hebt, hoe gaat dat dan?
Je geeft aan welke naam je op de slinger wilt (dit kan die van je zoontje, dochtertje, neefje, nichtje, broertje, zusje, wie dan ook zijn. Die van jezelf mag natuurlijk ook). Ook vertel je mij in welke kleuren je het graag zou willen. Binnen niet al te lange tijd ontvang je dan de slinger van mij op de post. (Het kan even duren, want ik kan natuurlijk niets van te voren in elkaar zetten).

Meedoen kan tot en met 27 juni 2013. Op deze dag hoopt mijn broer te trouwen, dus mogen jullie soort van meedelen in de feestvreugde. Niet veel later (als de kater van de bruiloft voorbij is;-)) zal ik de winnaars bekend maken!

Ik hoop dat jullie allemaal zin hebben gekregen om mee te doen!

Liefs Mirjam

18 opmerkingen:

  1. Ik wil heel graag meedoen aan je give away. i wil meeedoen voor mijn (kleine) groete vriedn die binnenkort 3 jaar wordt. ik zou hem graag een naam slinger cadeau doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke give away! Zelf heb ik geen reden voor een feestje, en er zijn zoveel lieve kindjes en andere mensen wie ik het gun dat ik niet weet wie ik kiezen moet. Ik sla even over en wellicht heeft een ander een leuke bestemming.
    Wel super leuk gemaakt, dikke complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke give-away!!!! Ik wil hem erg graag winnen voor mijn dochter fee of Lilly,zij krijgen deze vakntie een splinternieuwe slaapkamer en dat zou de boel echt op vrolijken!!!

    Dus duimen maar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Jah! wat gaaf, ik doe mee. Ik zou er dan wel één voor mezelf willen voor op mijn knutselkamertje.. in de kleuren van mijn blog..
    Hopen dat ik win ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirjam,
    Natuurlijk doe ik ook mee, wat een leuke give away. Ik zou graag een slinger willen winnen voor mijn oudste dochter Lindsay. Zij moet door de aandoeningen van haar zusje vaak met wat minder aandacht doen. Hier moppert ze eigenlijk nooit over dus ik vind dat Lindsay wel een mooie slinger verdient. Roze/paars tinten zijn haar favoriete kleuren.
    Groetjes Kiek

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mirjam, jij heb zeker ook het give away-virus te pakken! Leuk dat je een naamslinger wil maken voor de winnaar! Heel graag wil ik meedoen en ik zou de naam van mezelf graag willen hobbyrita en jij mag de kleurtjes kiezen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik doe heel graag mee, ik zou hem graag geven aan het dochtertje van mijn Franse gastgezin, die bijna dezelfde naam als mij heeft: Kimberley. Qua kleuren doen vooral paars, roze, .. het goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi zeg!
    maar ik sla over, want ik gun hem liever anderen ... xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi. Ik doe graag mee aan je give away. Mag er ook hoera op staan. Drie van mijn vier kinderen zijn jarig in de maanden juli en augustus en ze vinden hem allemaal mooi. Favoriete kleuren zijn hier groen, blauw en roze.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach wat een super, super leuke slinger!
    Ik wil graag mee doen, maar dan niet voor mij zelf maar heel graag voor mijn vriendin.
    Zij moet een jaar lang elke week een keer naar het ziekenhuis voor chemo!
    Ze is echt een doorzetter in ik zou haar graag willen verrassen want ze moet nog heel vaak en dan is een keer iets leuks krijgen wel heel leuk!
    Dus ik hoop dat ik voor haar win!
    Dus duimen maar!
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik sla niet over hoor, ik doe graag mee! :-) Ik zou er graag een winnen voor mijn dochter: Zij is gek op dit soort spulletjes, is over een paar weken jarig en ze heeft niet zo'n gangbare naam, die je in de winkel tegen komt (al hoopt ze dat natuurlijk wel steeds).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik doe graag mee!! Maar niet voor mezelf, maar voor mijn kleine meisje.
    Die zou dit helemaal geweldig vinden voor op haar kamertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tof zo n slinger! Misschien om in de klas te hangen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Mirjam,

    Wat een leuk idee! Ik zou hem graag winnen voor mijn dochter Tessa. Daar wordt ze vast heel blij van!

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik kan nog net meedoen! Ik zou de naam van mijn blog in letters willen hebben :-) Omdat die twee jaar bestaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen