woensdag 12 juni 2013

Sieraden + giraffe

Gisteren heb ik sieraden gemaakt. Ik was al in de stemming door de bruidsketting die ik voor mijn schoonzus heb gemaakt (ik moet nog een armbandje maken, dus helemaal af is het niet). Ik kan hier helaas nog niets van aan jullie laten zien, dat begrijpen jullie vast wel;-)

Wat ik wel kan laten zien is de ketting die mijn moeder graag wilde. Zij koos de kralen en ik maakte er iets leuks van. Mijn moeder is een echt parelmens, ik houd er zelf niet zo van (van die grote parels). Maar moeders wil is wet en dit is de ketting geworden:

Verder maakt ik een sieradenset op bestelling. De mevrouw zag een ketting, maar wilde hem graag in groen/wit-tinten. En dat werd deze set.
 Ik hoop dat ze tevreden is. (Ik ga ze zo langs brengen).

En toen ik toch bezig was maakte ik maar meteen een stel armbandjes. Het lijkt me wel leuk om de hele armbandenrol vol te maken, maar ik denk dat ik er dan wel een stuk of 60 moet hebben (minstens). Nou ja, alvast een tiende.
Mijn giraffe maakt het ook goed. Zijn lijf is al bijna af, ik ben echt zo trots dat ik dit kan. Nou ja, eigenlijk is het ook helemaal niet moeilijk en Youtube is een goede vriend;-)
Kijk maar hoe ver de giraffe al is (ik kan nog niet laten zien hoe blij hij daarmee is, omdat ik nog niet met zijn kopje en mond bezig ben, maar hij zal vast wel gelukkig zijn, denken jullie niet?)

Nog een fijne dag!

Liefs Mirjam


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie leuke sieraden heb je daar gemaakt! Ook de armbandjes zijn super!
    Je giraf zal zeker blij zijn nu hij zo goed vordert en jij heel hard je best doet om hem te maken. Je doet het echt wel heel goed hoor!
    Je ziet, waar een wil is is een weg :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sieraden heb je gemaakt! Mag ik vragen waar je die armbandrol heb gekocht? Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was even zoeken, want mijn moeder had ze besteld. Hierzo: https://www.moniluxer.nl/display-artikelen.html

      Verwijderen
  3. Dankjewel :) ga meteen een kijkje nemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sieraden die je hebt gemaakt.Je giraf zal ook wel mooi worden ,maar dat zullen we nog wel zien als hij klaar is hé.
    GrM-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor we hebben dezelfde hobby !
    Kom je ook eens kijken naar de creaties vn mij en mijn dochter
    www.creadiva.be

    Groetjes
    Diane

    BeantwoordenVerwijderen