maandag 17 juni 2013

Rommel op zolder...

Zoals de titel al zegt is het een beetje een rommeltje op mijn zoldertje.
Kijk maar:
Ik ben bezig met allerlei dingen en maak niets af. Hoewel, ik maakte vandaag een paar oorbellen, voor de bruiloft van mijn broer, oorbelletjes voor mezelf. Ik heb nog drie van die kralen over en wil  nog iets verzinnen voor een ketting en een armband. Maar dat komt wel.
Ook ging ik verder met de slinger. Die moet over 10 dagen al af zijn. Gelukkig heb ik bijna vakantie, nog 5 tentamens te gaan en dan is het zover :-) Donderdag ging heel goed, bedankt voor alle succeswensen!
De W en de E van Wedding hebben al knoopjes gekregen en hoeven alleen nog aan het lint bevestigd te worden:
Verder kocht ik pas bij de kringloop een boek met leuke plaatjes:
Ik wil iets met de plaatjes doen, maar ik weet nog niet goed wat. En ik vind het ook een beetje jammer van het boek. Heeft iemand leuke ideetjes voor de plaatjes? Om je een idee te geven wat er in staat laat ik nog meer plaatjes zien. Wat zal ik ermee doen?

Dat was mijn postje weer voor vandaag. Vergeten jullie mijn give away niet?

Tot gauw maar weer!

Liefs Mirjam



7 opmerkingen:

  1. Plaatjes lamineren en een randje omhaken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige oorbellen en ik vind je naamslingers zo mooi! Randje omhaken zou ik ook zeker doen, maar er zijn vast nog meer ideeën. Zo'n mini-dienblad van de Action versieren met een plaatje dmv Mod Podge (of een dergelijke lijm, je schijnt het goedkoop zelf te kunnen maken)?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het eerder creatieve inspiratie als rommel :D

    Mooi hoor je creaties ♥

    En dat boek? Ik knip de plaatjes eruit voor de snails. Fijne dag! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie oorbellen en de naamslinger is ook mooi.
    Voor de plaatjes , ik zou ze in het boek laten.
    Gr , M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie geen rommel, ik zie alleen heel veel creatieve ideeën!

    Wat een super gave slinger, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk die slinger, en de oorbellen zijn echt prachtig!!
    Tja en dat boek........ vind ik altijd jammer om in te gaan knippen,

    groetjes oke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De slinger wordt heel leuk dat zie je zo! En de oorbellen, die zie ik meteen zitten :) echt mijn goesting! Wat je met het boek kan doen, ik heb geen idee...
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen