dinsdag 25 juni 2013

Post en meer...

Vandaag vielen er met een plof verschillende pakjes op de mat. Eentje was sowieso voor mij (daarvan toon ik de inhoud, vandaar sowieso). Dat pakje was een snailmail van Diana. Tussen alle drukte in had ze tijd gemaakt en een snailmail naar me verstuurd. De envelop was al een feest om te zien:
En dan de inhoud, geweldig toch?
Lieve Diana, dankjewel. Snel zul jij ook een pakje in je brievenbus vinden! Als de bruiloft eenmaal voorbij is...

Ik maakte ook een stempel. Een 'van mij, voor jou' stempel. Helaas ging er iets fout met de u en ontdekte ik dat pas toen ik de stempel al tien keer (voor de proef) gestempeld had. Maar verder ziet 'tie er hartstikke leuk uit? Door dat foutje kan je zien dat het handgemaakt is, niet waar?
\Zo ziet hij er gestempeld uit. Ik stempelde in mijn dagboek, wat ik de laatste tijd wel vaker doe om dingetjes uit te proberen. Een halfjaar geleden schreef ik alleen maar. Tegenwoordig maak ik ook vaak (grappige) tekeningetjes, stempel ik en plak er vrolijke tapejes in.
Mijn dagboek bereikte gisteren trouwens een heel bijzondere bladzijdenummer. Vier keer drie. Nee, niet twaalf, maar 3.333! Gaaf hè?
En over dagboeken gesproken, ik heb altijd vijf schriftjes/boeken liggen om verder te schrijven. Ik had een zwarte gekocht bij de action om te versieren en dat heb ik dus ook gedaan. Zo ziet het er uit:
Het tape komt van de Hema en het plaatje komt uit het boek wat ik pas bij de kringloopwinkel kocht.

Als laatste nog een foto van bruiloftschaos op mijn bureau:

Nog een fijne dag!

Liefs Mirjam




5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er blij mee bent, ik had nog net even tijd over na mijn blog bericht om nog een envelop te vullen.
    Even weer andere dingen doen deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een fijne post kreeg je zeg!
    Diana is fijn bezig in blogland ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, geweldig! Jij ook al post van Diana? Ze is er maar druk mee geweest!

    Je stempel is ook geweldig! Van mij voor Jon? hahahaha...dat foutje maakt niet uit, toch? Je mag toch zien dat iets handgemaakt is.

    Owwwwwwwwww....je bent flink aan de hobby geweest zo te zien. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel fijn als je zo een pakje mag ontvangen!
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen