woensdag 12 juni 2013

Hééél eventjes

Twee berichtjes op een dag is eigenlijk teveel van het goede, maar ik moet echt iets vertellen ;-)

Ik ben namelijk verliefd. Verliefd op giraffes. (Ik heb zelfs opgezocht hoe hun juiste schrijfwijze is, maar je kan zowel giraf als giraffe schrijven). Het komt door die giraf die ik aan het haken ben. Daarom besloot ik maar mijn allerlaatste gum op het spel te zetten om een giraffenstempel te maken. De voorgaande stempels die ik zelf gemaakt heb vind ik nou niet zo bijzonder (behalve de stempel in dit berichtje dan, die is wel leuk), maar de giraffenstempel moest echt bijzonder worden. Oordeel zelf zou ik zeggen:

Stempel:

Gestempeld
Zo, nu gauw weer verder met mijn haakwerkje.

Liefs Mirjam

9 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk!! En Giraffen zijn ook erg leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha super leuk geworden! Knap dat je dat zo kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd!!
    Hier ook zo'n giraffe-fan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je stempel is keileuk Mirjam, echt wel heel geslaagd! Ik kan goed begrijpen dat je dit effe moest tonen :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen