vrijdag 21 juni 2013

Dingetjes

Dat kan natuurlijk nog van alles zijn, dingetjes.
Maar vandaag viel er een leuke envelop op de mat. Nou, eigenlijk niet, de postbode belde aan want hij was bang dat het pakje beschadigen zou. Aardige postbode hebben wij hè?
De inhoud van de envelop was dit
24 stempelkussentjes in allerlei kleuren. Ik kocht ze hier. De tapejes heb ik vanmiddag gekocht, toen ik samen met een vriendin aan het winkelen was.

Natuurlijk moest ik de stempelkussentjes meteen uitproberen:
Ook vind ik het heerlijk om teksten te schrijven en te 'versieren'.
Deze quote vond ik vandaag erg leuk:
En verder schreef ik een liedje over en versierde de boel een beetje. Het is vast wel leesbaar, maar het is het liedje 'Why do I fall' van James Blunt. Qua heel veel dingen vind ik het een interessant lied. De tekst, het rijmschema en hoe je iets simpels heel moeilijk kan laten lijken.
Een fijne avond nog, ik ga lekker mijn warme bedje opzoeken!

Veel liefs

Mirjam

PS: ik heb VAKANTIE :-)


6 opmerkingen:

  1. Vind je stempeltjes in kleur ook mega leuk!

    Ga lekker volop genieten van je vakantie! *was ik nog maar scholier/student*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker genieten in je vakantie!
    Dat heb je wel verdiend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurtjes allemaal! Je stempels waren al leuk, maar met die kleurtje is het helemaal een vrolijke boel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van je vakantie ! Je kleuren prima.
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fijne kleurige dingen zag ik weer voorbij komen, mooi hoor meidje!
    En geniet van je welverdiende vakantie , liefs! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je vakantie, maar vooral ook van je nieuwe stempelkussens en tape die je kocht!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen