dinsdag 18 juni 2013

Bijna af :-)

Het leuke rokje waar ik twee weken geleden mee begon is bijna af. Gisteren op naailes gaf de 'juf' wat laatste instructies en vandaag ben ik lekker beneden aan het naaien geslagen (want op zolder is het niet uit te houden met deze temperaturen).
Straks nog tentamens maken, eerlijk gezegd ben ik het enthousiasme een beetje kwijt, om nog veel te doen. Gelukkig heb ik al geleerd en zijn de komende tentamens niet zo heel moeilijk! Nog vijf te gaan, dan heb ik vakantie.
Gisteren op naailes naaide ik de rokdelen aan elkaar en vandaag de belegpas aan de voorpas (zo heet dat, volgens het patroon). Dat zijn de bovenste delen, die zitten aan de binnenkant en de buitenkant, ter versteviging.
En zo ziet 'tie er nu uit, ik heb hem even aangetrokken voor de foto.
Door het strijken werd 'tie een beetje nat, gelukkig droogt het wel weer, maar het ziet er niet heel charmant uit ;-)

Geniet allemaal van het lekkere weer, nog een hele fijne dag!

Liefs Mirjam

6 opmerkingen:

  1. wat leuk Mirjam! Staat je heel goed.. en wat ben je mooi slank in je taille.. Knap dat je dat zelf gemaakt hebt xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wacht een leuk rokje! Ik ben ontzettend benieuwd naar het eindresultaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk rokje! Dat stofje doet het hem ook (denk ik).

    En de laatste loodjes met dit warme weer, het is niet makkelijk. Maar nog even en je hebt het achter de rug. Dan kun je voldaan genieten van een wel verdiende vakantie.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een leuk rokje Mirjam, keileuke stof! Dat heb je heel goed gedaan, op naar de volgende :)
    Toch opletten dat je op tijd studeert voor je tentamens, laat ons je resultaten weten!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen