dinsdag 11 juni 2013

Allerlei dingetjes

Vandaag ben ik druk met allerlei dingetjes. Eventjes zag ik het allemaal niet zo zitten en heb ik eens diep gezucht, maar nu ben ik wel weer gelukkig.
Ik deed vandaag wat boodschapjes en reed ook langs de kringloopwinkel. Daar vond ik een Paddingtondominoset wat ik gekocht heb. Ik kan het altijd gebruiken voor snail mails. Wij hadden ook nog een leuk dominosetje en ze staan samen op de foto:
Hierbij (nogmaals) een oproepje, zijn er mensen die het leuk vinden om met mij te snailen? Als je daar wel trek in hebt, stuur me gerust een mailtje.

Afgelopen zaterdag was het vrijgezellenfeestje van mijn schoonzus. Nog maar iets meer dan twee weekjes en dan gaat ze al trouwen met mijn broer. We deden een workshop, teenslippers versieren en ook gingen we  met alle meiden een barbecueën (het naarste woord uit de Nederlandse taal). Mijn teenslippers zijn nog niet helemaal af, eentje al wel, ik moet bij de andere nog een paar kraaltjes doen. Ik kreeg de materialen die ik nog nodig had mee naar huis en een dezer dagen zal ik de slipper afmaken. Maar hier is de slipper die ik al wel afhad. Inclusief mijn tenen:
En als laatste nog een 'nieuw' projectje. Ik heb altijd beweerd dat ik niet kan haken. Maar iets niet kunnen komt meestal voort uit iets niet willen. De laatste tijd zie ik al die leuke amigurumi (pfft, en ik dacht dat barbecueën erg was) dingetjes en dan word ik toch wel enthousiast. Gisteren kocht ik bij de action een boek met daarin de basis voor haken en ik ben aan de slag gegaan. Dit heb ik tot nu toe gemaakt en het moet een giraffe worden:
Als laatste wil ik iedereen nog oproepen deel te nemen aan mijn give away. Er zijn een aantal nobele mensen die liever hebben dat anderen winnen, natuurlijk vind ik dat erg lief van jullie! Maar dat hoeft niet iedereen te denken hoor, anders doet er straks niemand meer mee;-).
Dat was niet helemaal het laatste, want ik wil ook nog welkom heten aan mijn nieuwe volgers. Iedere keer wil ik dat zeggen, maar dan vergeet ik het te doen. Dus ook als ik je nog nooit welkom heb geheten: welkom!

Liefs Mirjam

9 opmerkingen:

  1. Je slipper is echt tof! Echt girly :) Je had weer geluk in de kringloop zie ik, altijd leuk.
    En je hebt toch de stap gewaagd te gaan haken, goed zo, het zal wel lukken, de aanhouder wint! En als je giraffe klaar zal zijn ga je heel trots zijn op je eerste haakwerk!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, je slipper! Nou, hou je maar vast, als je eenmaal stevig 'aan de haak' bent, hou je niet meer op! :-)
    Even kijken naar je give away, die heb ik nog niet gezien denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah lekker kringlopen, ik kom ook altijd met spellen thuis !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi mirjam,
    ik wil wel een keer met je snailen hoor als je dat leuk vind?
    Gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk die slipper! Snel de andere afmaken, dan kun je ze dragen ;)

    Super spulletjes op de kop getikt dus, en al een begin van een giraffe (hahaha...ben ik nog nooit aan begonnen..ben nu met drie beesten tegelijk bezig, moet ik eerst maar eens afmaken)

    Tsja...je give away? Ik wil best meedoen als er niemand mee doet, maar ik weet echt niet waar ik de slinger moet ophangen (mocht ik hem al winnen).

    Snailen mag best hoor, maar ik waarschuw je dat ik niet de snelste ben momenteel. Staat een vakantie voor de deur en voor die tijd moet er nog van alles gedaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pfoeh, drie beesten tegelijk. Aan die giraffe heb ik al mijn handen vol. Maar ik begin wel steeds meer van het beest te houden.

      Er doen al wel mensen mee hoor, als je hem niet wilt geeft dat ook niets, ik zei het meer dat mensen zich niet schuldig hoeven voelen als ze meedoen, omdat ze de winkans van anderen dan verkleinen ;)

      Ik stuur je nog wel een mail over het snailen, heb zelf ook niet alle tijd met tentamenweken en een bruiloft in de planning.

      Verwijderen
  6. Van zo'n blogje wordt ik altijd helemaal blij. Ik vind kringlopen geweldig. Duik altijd de boeken en de speelgoedhoek in. Ik verzamel witte ravenpockets :-)Mooi, die slipper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirjam!
    Ik wil ook wel snailen, maar ik kan zo snel je mailadres niet vinden. Heb je nog bepaalde regeltjes? Want het zou voor mij de allereerste keer zijn! ;-)

    Groetjes,
    Anne-Co
    stofwithlove.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen