dinsdag 14 mei 2013

Washi tape en glazen potjes

Hallo lieve lezers,

Eén post per dag is niet goed genoeg ;-)
Vanmorgen heb ik keihard gewerkt voor school en loop zelfs voor op de planning dus maak je daar maar geen zorgen over! Nadat ik een pakketje had weggebracht ben ik mijn hobbyhoekje maar eens gaan opruimen, anders zou ik ruzie krijgen met mijn moeder;-).
Toen alles opgeruimd was besloot ik om met tape aan de gang te gaan. Ik heb drie potjes versierd. Eentje waar alle draadjesrestjes in zitten, met verticale lijnen. Eentje waar stiften inzitten gewoon helemaal rondom en eentje waar een kunstbloem in zit, horizontale lijnen met tussenruimte. (Dat potje is eigenlijk een flesje waar Spa Rood in zat dat mijn broer voor mij heeft meegesmokkeld uit een restaurant omdat ik zei dat ik het een mooi flesje vond).
Dit zijn ze:

Ik ga nu een poosje naaien, heb ik met mezelf afgesproken, want ik wilde de groene jurk eigenlijk morgen afhebben, dat gaat nu natuurlijk niet lukken, maar een heel eind er aan naaien lijkt me wel leuk!

Ik hoop er morgen meer over te kunnen vertellen!

Liefs Mirjam

3 opmerkingen:

  1. wat ontzettend fleurig en heel leuk gedaan meid.
    Ben erg benieuwd naar je jurk. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke, vrolijke potjes Mirjam! Goed dat je ook altijd flink opruimt, dat hebben mama's graag :)
    En vooral ook je schoolwerk niet vergeten want dat is wel heel belangrijk, meer dan een hobby natuurlijk.
    Benieuwd naar je groene jurk, dat is iets wat ik niet kan :(
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen