dinsdag 28 mei 2013

Vitamine D

Hallo,

Wat heb ik een heerlijke dag gehad. Er bestaat niets leukers dan een deeltijdopleiding...;-)
Vanmorgen lekker half in de zon geleerd voor mijn tentamens over anderhalve week. En vanmiddag lekker gelezen in een boek wat ik al vier weken geleden uit had willen hebben. Ook freubelde ik wat voor de slinger voor mijn nichtje. En maakte ik een aantal kinderarmbandjes voor de markt waar ik aankomende zaterdag hoop te staan:

Zoals ik al zei: de zon was heerlijk, voor wie me niet gelooft:
Ook de hond genoot zichtbaar. En voor een ieder die denkt dat hij vriendelijk staat te knipogen, hij heeft sinds gisterochtend een beetje last van zijn ene oogje, tijdens het uitlaten wilde hij onder een struikje doorlopen wat niet meegaf en toen in zijn oog sprong. Tja, dat doet pijn.
Een kort verslag van een heerlijke dag!

Liefs Mirjam

PS: Nee, de bestelling is er nog niet. Morgen dan... De mintgroene vilt is overigens wel binnen, dus ik kan vast alle geknipte letters op het vilt maken, ook leuk om te doen!



1 opmerking:

  1. ♥♥♥♥♥♥♥ ben verliefd op je hond ♥♥♥♥♥♥ wat een schatje zeg , smelt...l


    Je armbandjes zijn zooo leuk geworden.
    Genieten he die zon, helaas vandaag grijs en nat..

    BeantwoordenVerwijderen