dinsdag 7 mei 2013

Van alles

Tussen de bezigheden door even tijd gevonden om een blogberichtje te schrijven.
Ik ben nu bezig met allerlei kleine naaiprojectjes (en één grote en dan tel ik mijn lapjesdeken niet mee en ook niet het rokje wat ik op naailes aan het maken ben).
Maar die laat ik morgen ofzo wel zien. Of vanavond, dat weet ik nog niet.
In ieder geval heb ik vandaag een aantal dingetjes gedaan.
Ik ben naar de kringloopwinkel geweest, wat een grappige spullen verkopen ze daar, ik zag bijvoorbeeld een heel leuk kastje met rieten mandjes. Maar dat heb ik niet gekocht. Wat ik wel gekocht heb is een enorme Duitse wegenatlas van Europa. En waarom? Om envelopjes te maken van de wegenkaarten natuurlijk :-)
Dit is de atlas:


En dit is de eerste envelop:


Verder heb ik, gewoon in een winkel, gummetjes gekocht om stempels te maken. Vrijdagavond, tijdens een lezing zat ik te tekenen op een briefje. (Voordat jullie vreemde dingen gaan denken, dit doe ik altijd, tekeningetjes maken en ondertussen luister ik heel goed).
En toen tekende ik deze uiltjes:


De ronde heb ik inmiddels omgezet naar een stempel en is zo geworden:

Zie je er nog een uil in?


Nou, dit was het weer voor nu!

Liefs Mirjam


1 opmerking: