donderdag 30 mei 2013

Uitslag Give Away

O, wat vond ik het spannend! Een winnaar voor mijn give away trekken. Het liefst zou ik alle deelnemers wat willen geven. Ik ben echt superblij met de vele nieuwe volgers die ik heb gekregen de afgelopen tijd! Met jullie is het bloggen nog leuker geworden! Ik word blij van de reacties die ik van jullie krijg.
Zo, eerst mijn dankwoorden en dan gaan we meteen over tot de uitslag.
Ik vond mijn grote broer bereidt om drie briefjes uit de bak met briefjes te trekken. Drie? Leg ik zo uit:
Dit is de winnaar van mijn give away:
Mamadoggie, gefeliciteerd! Stuur je me een mailtje met je adres? (e-mailadres staat op mijn pagina snail mail).

Geven is een van mijn favoriete bezigheden en daarom heb ik twee andere briefjes laten trekken door mijn broer. Die personen krijgen een soort troostprijsje.
En dat zijn geworden:
Dus eigenlijk nog 3 winnaressen. Want Mingle Mangle zijn een tweeling. Zouden jullie ook je adres willen mailen? Jullie krijgen allebei apart een prijsje. Haakjuffie, jouw adres heb ik nog van de snail mail!

Ik hoop dat de winnaars blij zijn, het kan eventjes duren voordat je iets in je brievenbus vind. Ik ben best druk met de verkoping a.s. zaterdag, een bruiloft en dat soort dingen, maar tussendoor maak ik graag tijd om de cadeaus bij elkaar te zoeken!
Voor de rest van mijn volgers die niet in de prijzen vielen: Ik heb de smaak te pakken gekregen en zal binnenkort vast wel weer een give away organiseren.

Veel liefs,

Mirjam

PS: En Happy Birthday to my blog :-)

5 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg, win ik een leuke troostprijs bij jou! Zooo gaaf!
    En Mamadoggie, van harte meid!
    En lieve Mirjam, gefeliciflapstaart! ♥
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, gefeliciteerd voor de winnaars! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd winnaars, het is jullie gegund, erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen