dinsdag 7 mei 2013

Slingerproject

Hallo,

Ik had vanmorgen al verteld dat ik bezig was met kleine naaiprojectjes en daar wil ik jullie iets van laten zien al gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat ik hier helemaal niet mee bezig was vanmorgen. Vanmiddag kwam ik pas op het idee om een slinger te maken. Of nou ja, da's niet helemaal waar. Ik had het al op een blogje gezien, van paper-and-string. Ik dacht: 'dat wil ik ook!'.
Vanmiddag ben ik daar dus aan begonnen en ik heb dit al:


Ik ben dus op één derde, want mijn naam telt zes letters:-)
Als 'tie af is ga ik hem boven mijn hobbyhoekje aan de muur hangen, dan zal ik dat meteen laten zien. Het hobbyhoekje durf ik niet te laten zien, het is daar zo'n rommel!
Ik had bedacht dat het ook wel maf is om de viltrestjes te bewaren in een potje. Aangezien ik ondertussen heel wat glazen potjes heb (zo gaat dat meestal, ik zeg tegen mijn moeder: 'Zo'n potje vind ik wel leuk, kan je die afwassen zodat ik hem kan gebruiken?' en vervolgens bewaart mijn moeder alle potjes voor mij en ze vraagt: 'Ga je er nog wat mee doen?') vond ik het wel grappig staan om die restjes in het potje te doen. Ook heb ik in een ander potje alle draadjesrestjes gestopt. Ik heb geen idee of ik er ooit wat mee doe en wat je er precies mee kan doen, het staat alleen al grappig in het potje. Kijk maar:


Dat was het weer voor vandaag hoor!

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen