maandag 27 mei 2013

Slinger 3

Zaterdag schreef ik over de slingers die ik voor mijn broer en schoonzus maak. Ik heb nog een broer en nog een schoonzus en zij hebben een heel lief kindje. Mijn schoonzus zag de slinger en vroeg of ik er misschien ook eentje voor mijn nichtje kon maken.
Maar natuurlijk! Het meisje heeft een grijs-wit kamertje en ik had dus nog heel veel roze stof over en besloot om daar de letters mee te doen. Vanmiddag, terwijl ik vitamine D verzamelde in de zon, maakte ik de eerste drie letters en twee daarvan zette ik op de foto:

Schattig hè?
Het stipjes lint komt er boven te hangen. Als mijn schoonzus het goed vind zet ik de foto erop als'tie helemaal af is. Ik maakte de letters trouwens nog niet vast omdat ik er eerst knoopjes op wil doen. Morgen komen hopelijk eindelijk mijn bijna 1000 knopen uit Engeland en kan ik hem afmaken.

Dan rest mij niets anders dan jullie allemaal een fijne avond te wensen!

Liefs Mirjam


3 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie slinger, echt fantastisch!
    Snap best dat je er ook één moet maken voor je nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie slinger word dat!
    Zooooo wat veel knopen komen er bij jou .... gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt vast een hele toffe slinger Mirjam, leuke stofjes aan een stipjeslint en dan nog knoopjes erop, dat moet gewoon leuk worden!
    Hopen dat je knopen nu snel toekomen met de post :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen