woensdag 22 mei 2013

Plof...

...dat zei de post vanmorgen toen die op de mat viel.
Want ik ontving een snail mail pakketje van Haakjuffie. Ik werd gelukkig van de inhoud, ik denk nog het allermeest van de lieve brief die erbij zat. Dankjewel, Haakjuffie, je hebt me heel erg blij gemaakt vandaag!
Dit zat in het pakketje (samen met een geluksvogeltje):
En dit was wat er in het vreselijk leuke dingetje (hoe noem je dat?) zat.
Haakjuffie, ik vind dat echt heel leuk en een hele handige oplossing om dingetjes netjes/ordelijk te versturen. Zou ik ook zoiets mogen maken? Of vind je dat naar als ik kopieer?

Zelf maakte ik van restjes vilt die ik nog had liggen weer een paar bloemen.
Ik heb vandaag een (voor mijn doen) enorme bestelling gedaan bij een etsyshop gedaan. Voor het eerst iets in het buitenland besteld, joehoe! De dame die de eigenaar is van deze winkel heeft ook een heel leuk blog. Van haar heb ik ook het idee van de naamslinger. Hopelijk komen de knoopjes en het vilt deze week nog in Nederland.

En als laatste heb ik nog twee sieradensets gemaakt. Volgende week zaterdag sta ik op een markt van de kerk waar ik naar toe ga en dan moet ik natuurlijk wel genoeg sieraden hebben. Op zich heb ik er wel genoeg, maar het is altijd leuk als er nieuwe dingen bij zijn en sets verkopen nu eenmaal goed:

Nou, ik houd jullie op de hoogte van mijn doen en laten en zodra de bestelling uit Engeland binnen is zullen jullie wel een juichberichtje zien!

Liefs Mirjam

PS: Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige berichtje over die vriend die een ongeluk heeft gehad. Ik heb er verder geen nieuws over, maar vind het erg lief dat jullie allemaal meeleven!



5 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat je het binnen hebt. Geniet er maar van meid ♥
    Tuurlijk kan je dat mapje namaken; half blogland doet dat al hihi. Idee komt niet van mij af.. maar leuk is ie he?

    Wat een mooie sieraden maak jij zeg, wauw!
    De mensen zullen wel in m'n de rij voor je staan.

    En ik ben heel benieuwd naar je bestelling. Fijne avond, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie snail mail heb je ontvangen geweldig! Heerlijk he zulke post krijgen, daar wordt je helemaal vrolijk van!
    Die sieraden zijn ook echt schattig, prachtig!
    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige post! En je sieraden vind ik super!!! Echt leuk dat je op een markt gaat staan ermee :D

    Fijne avond nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele toffe post heb je gekregen van haakjuffie! Altijd plezant om dingen te krijgen :) zeker als je ze niet verwacht!
    En je sieraden zijn prachtig, misschien kan je ze ook via je blog verkopen? Benieuwd of je veel zal verkopen en hopelijk is je bestelling er snel :)
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve pakjespost. Leuk hè, om zoiets te ontvangen. Ik vind de tweede sieraden set heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen