vrijdag 10 mei 2013

Pakketje Wijsheid

Hi,

Vanavond heb ik een verjaardag en vanmiddag ben ik bezig geweest met de cadeaus.
Twee van mijn lieve vriendinnen zijn jarig geweest en ze vieren het samen.
Ze hebben allebei dezelfde leeftijd bereikt als ik (20). Aangezien alles en iedereen tegen je vertelt dat je geen tiener meer bent dan en blablabla heb ik besloten daar iets mee te gaan doen. Als twintiger moet je je natuurlijk volwassen gedragen. En een volwassene is wijs, aldus mijn redenering. Vandaar een pakketje wijsheid. Daar moest ook een mooie envelop omheen, die heb ik versierd met een stempel die ik zelf gemaakt heb. De eerste (en tot nu toe enige) stempel waar ik tevreden over ben.
Dit is de envelop

En dan nu het pakketje wijsheid:

Bestaande uit: een vilten uil, een sleutelhanger van een uil, gemaakt van strijkkralen (dat heb ik vanmiddag gedaan, was eigenlijk best leuk om weer te doen :-)), Wasknijper met een uitgeknipt uiltje erop, dat heb ik verstevigd met vilt. Je kon het gewoon vastlijmen, dan bleef het uiltje mooi. Aan de wasknijper zitten dus twee zakjes thee. Ook nog een mobielhoesje en een armbandje. Ook een mooie kaart (die ook weer in een versierde envelop zit) met een mooie wens. Ik heb er ook nog een boekje wijsheid ingestopt, een boekje met 10 handgeschreven citaten die ik erg mooi vind.
Voor beiden hetzelfde pakket, alleen in andere kleuren. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden!

Zou jij graag zo'n pakketje krijgen?

Liefs Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    Wat maak jij een mooie dingen zeg! Ben ook meteen volger bij je geworden ♥
    Ga zo door meidje, je hebt er een fan bij! Liefs * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei leuke ideetjes om als kadootje te geven
    Uw uiltjes zijn heel knap !
    En ik was ook zo, in mijn tijd waren er nog geen strijkparels, maar bijvoorbeeld wel gewone kraaltjes, en ik deed die altijd weer gewoon in mijn potteke, veel te veel schrik om zonder te vallen hihi

    BeantwoordenVerwijderen