woensdag 8 mei 2013

Owlsome

Hallo u allen,

Gisteren had ik dus die atlas gekocht, maar stiekem was ik ook langs de stoffenwinkel gereden. Ik had me vergaapt aan de allerleukste uilstofjes die er maar waren. Ik kon mezelf inhouden. Maar vandaag ben ik toch weer naar de stoffenwinkel gefietst en heb alsnog een van de stofjes gekocht.
Roze stof, met groen/bruine uiltjes. Ik heb een beetje stof gebruikt voor de naamslinger die ik aan het maken ben, voor de R. Maar om daar nou een halve meter stof voor te gaan kopen... Toen bedacht ik me in de winkel dat ik nog een hoesje voor mijn mobiel moest hebben. En dat heb ik er dus ook van gemaakt.
Nu is er nog steeds stof over, maar ik ga meer mobielhoesjes maken, sowieso voor vrijdag al twee, dan heb ik een verjaardag en het lijkt me wel leuk om dat te geven. Het zijn zelfs twee verjaardagen in één, twee vriendinnen vieren het samen. Ik ben van plan om allemaal creatieve cadeautjes te geven, waarom zou je geld uitgeven om cadeaus te kopen als je het ook zelf kunt maken?
In ieder geval, zo is mijn mobielhoesje geworden, mijn mobiel is er intens gelukkig mee ;-)


Istie niet awesome?

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen