maandag 13 mei 2013

Ontzettend gelukkig

Hallo lieve lezers,

Geen woorden kunnen beschrijven hoe gelukkig ik ben. Nu ja, da's misschien overdreven, maar ik ben echt heel blij. In twee dagen tijd heb ik er 29 volgers bij gekregen en allemaal lieve berichtjes in mijn postvak gevonden. Ik wil Haakjuffie ontzettend bedanken voor de reclame die ze heeft gemaakt, dat verdient wel een hele dikke, digitale knuffel! Ook anderen die reclame voor me hebben gemaakt ben ik ontzettend dankbaar, echt heel lief van jullie!

Laat ik dan nu ook maar meteen een berichtje schrijven over dingetjes die ik gemaakt heb vandaag. Zaterdagavond ontdekte ik opeens de wondere wereld van Washi Tape. Ik las er op een blogje over en werd helemaal blij van de vrolijk gekleurde tapejes. Ik ben een beetje gaan kijken op google, beneden via de iPad. Mijn ouders, broer en schoonzus waren aan het eind van de avond helemaal gek en ik mocht geen één keer meer Washi Tape zeggen. Ik bedacht hoe ik zo snel mogelijk aan dit leuke knutselspul kon komen en opeens in een laatje lag daar de oplossing, mijn abonnementspasje van het plaatselijke zwembad (Ik heb al drie jaar geen abonnement gehad en ben ook niet van plan er een te nemen). Ik kon me herinneren dat wanneer je het pasje inleverde je zeven euro borg terugkreeg. Dat ben ik vanmorgen meteen wezen doen, het pasje inleveren. Ik kreeg tot mijn verbazing acht euro terug. Meteen doorgeraced naar de Action en daar vond ik een aantal rolletjes tape. Ik heb vier sets van twee gekocht:
Ik kocht nog meer. Ooit heb ik verteld dat ik een hekel heb aan 3D-kaarten maken, omdat ik het knippen werkelijk waar haat. En wat vond mijn oog. Voorgestanste 3D-plaatjes. Hup, in het mandje:
Thuis heb ik eerst netjes schoolwerk gedaan (en ik vind het heel leuk om dan te 'klieren' met markeerstiften):
En erna dit boekje versierd met Washi Tape. Yay:
En een wasknijper, want dat vond ik leuk:
Nu maar weer gauw aan m'n opdrachten werken, voor school. Over een maand beginnen de tentamens alweer en ik moet eigenlijk nog heel veel doen omdat ik in het begin bezig ben geweest met allerlei andere zaken.

Nogmaals allemaal heel erg bedankt!

Liefs Mirjam

PS: hopelijk is mijn schoolwerk snel af, want de Mojo Monday schets voor deze week ziet er weer leuk uit!



12 opmerkingen:

  1. Leuk! Bij mij bij de 'Big Bazar' hebben ze ook al een tijd van dat 'gekleurde plakband' liggen voor bijna niets. Ik gebruik het om enveloppen een beetje op te fleuren, nadat ik zag wat vele bloggers allemaal voor moois maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je er zoveel volgers bij gekregen hebt! :-) Mooie dingen heb je gemaakt! Washi-tape heb ik de laatste tijd ook ontdekt, je kunt er leuke dingen mee doen. Al is het niet echt sterk, ik moest er aan wennen dat het zo makkelijk scheurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meid, wat goed zoveel nieuwe volgers erbij!!!
    Toppie!

    Washi tape is zoooo leuk, ik gebruik het heel veel voor allerlei knutsels.

    Mooi geworden je boekje en je knijper. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaat goed je hebt inmiddels al meer volgers zag ik nu ik nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je ziet wat een beetje reclame kan doen :) Het is je van harte gegund hoor! Zelf heb ik nog niet met de tape gewerkt, maar het lijkt me leuk, moet ik ook nodig eens uittesten ;) want je boek ziet er mooi uit.
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo, je boek en knijper!! Washitape is zooooo leuk!! En nu gewoon 100 keer aan je familie laten zien hoe leuk WASHITAPE is!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahaha....leuk, he? Die Washi tape. Kun je bijna al je schoolspullen mee pimpen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De action is " een verderf"
    Daar kom ik altijd met veel meer naar buiten dan ik van plan was

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai,

    Ik kom hier ook via 'Haakjuffie' en ik ga je volger worden hoor :-)
    Voor mijn blog is laatst ook reclame gemaakt, hartstikke leuk!

    Groetjes Monique
    www.kiekeboel.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ziet er zeker leuk uit zeg ik heb ook een blog daar kun je ook bij mij volger worden dat gmail daar snap ik niet zo veel van gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee. Nu weet ik wat ik met mijn tape kan doen. Ik gebruikte het alleen op post mee te versieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi,
    leuk blog! Je hebt er weer een volger bij.
    Ik kom ook via Haakjuffie.

    Neem ook een kijkje op mijn blog, voor meer inspiratie met washi tape.
    Groetjes, Emilie
    (www.ateliereem.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen