donderdag 23 mei 2013

Omdat ik zin in schrijven heb...

...schrijf ik een berichtje.
Ik heb ook wel wat dingetjes gedaan en dat zal ik even laten zien. Ik stelde een pakketje voor Kiki samen wat morgen richting haar zal vertrekken. Het was de bedoeling dat ik dat vandaag zou doen, maar toen ik uit school kwam en langs de brievenbus reed was ik het vergeten.
Van dat pakketje laat ik nog niets zien :-)
Verder versierde ik een boek wat ik had ondergekliederd met markeerstift. Je ziet het nog een klein beetje.
De 'titel' is: "Brainstormboek! Voor verhalen e.d."
Ik houd namelijk erg van schrijven. Al vanaf dat ik 5 was (en officieel nog niet kon lezen) schreef ik verhaaltjes. Ooit wil ik nog wel een boek publiceren, maar er zijn zoveel dingen die ik wil.

Ook heb ik de afgelopen dagen nog even gewerkt aan mijn mooie lapjesdeken. De achtste rij is inmiddels klaar. Nog twee rijen, dan maak ik ze allemaal aan elkaar en hoop ik dat ik hem breed genoeg vind. Dan ga ik rode stof kopen voor de achterkant en fiberfill voor erin en dan doorstikken en dan istie af. Ik ben dus min of meer over de helft... Over 3 dagen is het 3 maanden geleden dat ik er aan begon. (Weet ik even goed hè, ik weet nog dat ik begon met knippen op mijn verjaardag en die datum vergeet je niet zo snel natuurlijk!)
En nog een kleine impressie van de bende in mijn hobbyhoekje op zolder. Ik heb denk ik zo'n 5 dagen niet opgeruimd en dan krijg je dit. Morgen zal (moet!) ik opruimen en dan zal ik nog een foto posten zodat jullie kunnen zien hoe het hoekje er nou écht uitziet!

Ook maakte ik nog wat vilten bloemen, ondertussen heb ik een compleet bloemenveld. Omdat jullie denk ik wel weten hoe de dingen eruit zien heb ik ze niet meer op de foto gezet!

Nog een fijne avond!

Liefs Mirjam

PS: Nog geen juichpost, de bestelling is er nog niet (had ik ook niet verwacht, heel stiekem een mini beetje gehoopt). Volgens mijn collega is de kans groot dat ik het pakket wel voor het weekend heb (ik werk bij de post en mijn collega werkt nog langer bij de post). Dus ik ben heel erg benieuwd!



5 opmerkingen:

  1. Leuk dat je verhalen schrijft. En wat een mooie deken wordt dat, het eind is in zicht! Ach ja, herkenbaar zo'n hobby-slagveld... Ik ben inmiddels door mijn man naar boven verbannen met mijn spullen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, een brainstormboek, had ik nog nooit van gehoord of gezien! Interessant ook :) Jij zal al heel wat boekjes vol verhalen hebben ondertussen als je al zoveel jaren schrijft, moet je toch eens wat van bloggen misschien??
    Je lapjesdeken is supermooi, dat wordt gewoon een pracht van een deken als ie helemaal klaar is Mirjam, echt top!
    En je hobbyhoekje, zo'n hoekjes hebben we allemaal wel eens, ff opruimen en klaar is kees en je kan opnieuw starten.
    Benieuwd of je morgen kan juichen ;)
    Groetjes, rita.
    Je bloemenpracht wordt goed uitgebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je boek leuk geworden zeg. Grappig ook, zo'n boek.. misschien ook wel een goed idee voor mij , mijn hoofd lopt vaak over van alle ideeën.
    Je deken word prachtig!
    En die rommel op je hobbyplekje herken ik goed :P

    Zag dat je een jieuw tabblad gemaakg hebt. Leuk! Heb toevallig gisteren de mijne weggehaald, werd teveel vond ik. Fijne dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, wat leuk dat je van schrijven houdt. Vertel eens meer over dat boek. Je hebt hem idd mooi gemakt aan de buitenkant.

    Ps: als ik je ooit kan helpen? Ik ben auteur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beetje laat, maar bedankt voor het aanbod. Ik zal het zeker onthouden!

      Verwijderen