vrijdag 24 mei 2013

Nog geen juichbericht...

Maar wel over mijn buit van vandaag.
Ik ben enigszins wanhopig op zoek naar (lichte) mintgroene vilt, maar nergens te vinden... Als iemand een leuk winkeltje weet waar ik veel kan kopen, je mag het me vertellen en ik zal je heel dankbaar zijn;-) Waarvoor ik het nodig heb is nog wel een beetje geheim;-)
Toch heb ik tijdens de jacht door mijn woonplaats enige spulletjes ingeslagen. Waaronder een halve meter nieuwe uiltjesstof. De roze stof heb ik ook nodig voor mijn project.
En omdat ik de wasknijpers van mijn moeder niet meer wil stelen om leuke dingetjes te maken heb ik zelf maar een pak gekocht.
Ook heb ik de bouwmarkten (Gamma en Karwei) geplunderd. Gelukkig komen we daar nu heel vaak, want mijn broer en schoonzus hebben een huisje en daar moe(s)t veel aan geklust worden...
Ik heb dit gemaakt van verfstaaltjes, ik ga er nog een sticker opplakken en dan gaan ze dienst doen als prijskaartjes.

Van de uiltjesstof maakte ik vijf uiltjes vast op een wasknijper. Het ziet er gezellig uit en je kan er altijd iets tussenstoppen en versturen met een snail mail (of er zelf iets leuks van maken, een slinger bijvoorbeeld).

Ook kocht ik een hartjespons en alle papieren die niet uit mijn buurt bleven waren onveilig. Ik heb zelfs in een oud boekje geponst:
En als laatste heb ik dit lieve beertje uit plastic bevrijdt. Hij lag daar al in sinds mijn verjaardag (waarschijnlijk al eerder). Ik besloot om een kaartje te maken waarop hij mocht poseren. Helaas ging het niet helemaal goed met 'inkleuren'.
De kaart is naar aanleiding van de Mojo Monday schets van deze week.
Nu ga ik even lekker wat drinken en er hopelijk een fijne avond van maken!

Liefs Mirjam





12 opmerkingen:

  1. Toffe dingen gemaakt ! Uw wasknijpers zijn reuze
    Eum bij mij verdwijnen die wasknijpers ook....misschien eens in de kamers van de dochters gaan kijken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er allemaal weer leuk uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk allemaal!! En die hartjespons, oeh dat lijkt me heerlijk om dan álle papiertjes te proberen :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, wat een leuke spulletjes heb je weer op de kop weten te tikken!

    Ik zat gisteren even op een webshop te neuzen en het viel me op dat ze daar vilt hadden oa in de aanbieding, maar of het veel vilt was en in hoeveel kleuren weet ik niet, moet je zelf even kijken.
    het was op:
    www.hobbyplus.nl

    Succes en ik hoop dat er iets voor je bij zit.
    Lieve groet,
    Hurms

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een leuke spulletjes heb je gekocht en gemaakt! En die kleurstalen van de bouwmarkten...LOL!
    Denk dat de bouwmarkten binnenkort een tekort aan kleurstalen hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullen heb je weer gescoord zeg. Kan je weer even vooruit.
    En jouw creaties zijn altijd zoooo mooi, die knijpers vooral. Ben er elke dag nog steeds erg blij mee.

    Vilt koop ik bij de action, de xenos en de hobbywinkel in de buurt. Die heeft helaas geen webshop , dus ik kan je niet helpen sorry.
    Je hartjespons is te leuk!
    Was je avond gezellig?
    Fijne dag vandaag, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij huisje creatief http://www.bloglovin.com/frame?post=1028748011&group=0&frame_type=a&blog=3821157&link=aHR0cDovL3d3dy5odWlzamVjcmVhdGllZi5iZS8yMDEzLzA1L2RlLXdlYnNob3AuaHRtbA&frame=1&click=0&user=0
    Wasmintgroene vilt te vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je knijpertjes zijn leuk!
    Hier hebben ze ook veel vilt :
    http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/vilt-20-x-30-mint-groen-550.asp

    BeantwoordenVerwijderen
  9. of hier, licht mint :
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.stof-inc.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/vilt__mint_groen_5189fb542f3de.jpg&imgrefurl=http://www.stof-inc.com/Vilt/vilt-mint-groen/flypage.softinc.tpl.html&h=500&w=500&sz=17&tbnid=7nuujLl3CJbwFM:&tbnh=90&tbnw=90&zoom=1&usg=__CA22LmVTWq94cd1inlcQKtew7IY=&docid=yu6hZrgLIwrxiM&hl=nl&sa=X&ei=ioygUcLkBqqY0QXXzIDABQ&ved=0CEwQ9QEwBA&dur=713

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, die is wel bruikbaar ja! Even aan mijn schoonzus vragen of ze het ook goed vind (het is namelijk voor haar). Ik had zelf beter moeten kijken, maar nogmaals, bedankt!

      Verwijderen
  10. Wat schattig die uiltjes.
    Ben benieuwd wat het andere wordt.

    BeantwoordenVerwijderen