donderdag 9 mei 2013

Naamslinger + extra

Hoihoi,

Hij was gisteren al af, maar ik dacht: ik bewaar het berichtje voor morgen...
Maar hier is dus de naamslinger die ik gemaakt heb, ik ben er best wel blij mee, het staat zo vrolijk in mijn hobbyhoekje. En het heeft me een extra opdracht opgeleverd, maar daar vertel ik later pas over...!
Zo istie geworden:



De stofjes komen uit allerlei verschillende dingen. Even kijken of ik het nog weet. De eerste M-stof heb ik op het stoffenspektakel gekocht (restje stof van mijn lapjesdeken), de stof van de I en de J zaten in een stoffenpakket wat ik bij de Action kocht. De stof van de R heb ik gisteren in de stoffenwinkel (Carteris) gekocht, de stof van de A zat in een stoffenpakketje dat ik bij Kruidvat kocht en de stof van de laatste M kreeg ik van mijn schoonzus. Zij wilde van die stof corsages maken, maar dat was niet helemaal gelukt, ze deed er verder niks mee, dus gaf ze de stof aan mij. Lief toch?
De knoopjes komen echt overal en nergens vandaan, Xenos, lint en meer, gekregen van mijn tante of gesloopt van oude kleren.

En dan nog een vraagje/verhaaltje/dingetje. Mij lijkt het best wel leuk om te snail mailen, maar ik durf het niet zo goed, ik ben bang dat mensen mijn pakketjes niet leuk vinden of dat soort dingen. Is er iemand die mij moed kan inspreken?

Liefs Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Als ik jouw creaties zo zie zou ik best een snailmail van je willen ontvangen hoor!!! Kan alleen maar leuk zijn!!! :-)

    Wat een mooie slinger, die ga ik onthouden (komt dus op mijn to-do lijstje).

    Als je wilt snailmailen, just let me know!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kan jou wel alvast een snailmail sturen! Als je mij je adres wilt mailen? Mijn mail adres staat op mijn blog!

      Verwijderen
  2. Hoi Mirjam,
    Ik ben ook nog nieuw in blogland. Ga deze week een blog beginnen. Het lijkt me erg leuk om met je te snailmailen. Stuur me maar een mailtje als je interesse hebt!
    Creakikiheavenly@gmail.com
    Liefs Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil je ook wel een snailmail sturen hoor,elke post is leuk en je maakt hele leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen