dinsdag 21 mei 2013

Lentebloemetjes

Hallo allemaal,

Ik ben bijna een week 'afwezig' geweest. Sommige blogberichtjes heb ik wel gelezen, anderen half en sommigen niet. Sorry daarvoor. Ook ben ik niet heel trouw geweest met reageren op blogberichtjes van anderen. Een week geleden kreeg een vriend van mij een ernstig ongeluk en het gaat nog steeds niet goed. Wel hele kleine verbeteringen ten opzichte van hoe het was, maar nog steeds is het de vraag of hij geneest en hoe. Ik zal hier verder niet teveel over uitweiden.
Maar ik zal jullie wat vrolijks laten zien vandaag. Omdat de lente nog steeds geen zin heeft om te komen dacht ik: laat ik eens een handje helpen:
Van wat viltrestjes (en twee nieuwe lapjes, de rode en de roze) en wat knoopjes maakte ik deze 9 bloemetjes vandaag! Ze zijn zo leuk om te maken, die vilten bloemen, je hebt ze zo af en het ziet er lekker vrolijk uit, vinden jullie niet?
Jullie gaan weer van me horen!

Liefs Mirjam

7 opmerkingen:

  1. Hee lieve Mirjam, miste je al.
    Fijn dat je er weer bent meid ♥
    Vandaag is er snailmail jouw kant op gegaan, dus ik hoop dat je het morgen ontvangt.
    Ik ga duimen dat het goed gaat komen met je vriend, heftig zeg!

    Wat een mooie bloemen heb je gemaakt, heel vrolijk ♥
    Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar maak je me inderdaad vrolijk mee met die bloempjes!!!

    Hopelijk komt het goed met je vriend, ik duim ervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super schattig en vrolijk zijn je bloempjes! Wat een leuk idee :D
    Veel sterkte voor je vriend!!

    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirjam,
    Wat een heftig nieuws! Kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar bloggen stond.
    Veel sterkte en ik zal een kaarsje branden voor je vriend vanavond. Baat het niet dan schaadt het zeker niet!
    Veel liefs, Kiki

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirjam,

    Heel veel sterkte met je vriend! De bloemen zijn prachtig, en als je nu even niet wilt bloggen begrijpen we dit natuurlijk allemaal!

    Groetjes,
    Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie gemaakt, en geeft een beetje hoop op goed weer en goed nieuws.
    Groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie bloemetjes zijn het geworden! En vrolijk van kleur.
    Nu we je verhaal lezen weten we ook waarom je hoofd niet op bloggen stond, erg verdrietig nieuws hoor van je vriend, hopelijk komt het allemaal in orde! Laat het allemaal maar even zijn gang gaan en geef hem zoveel mogelijk steun, dat is het beste wat je kan doen!
    Sterkte, rita.

    BeantwoordenVerwijderen