dinsdag 14 mei 2013

Kaartenhouder

Een kaartenhouder staat er heel stoer boven, maar ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet omschrijven. Het is dus een slinger waar gepimpte wasknijpers aanzitten en je kan er bijvoorbeeld kaarten aan hangen. Maar ook andere dingen.
Eén wasknijper heeft een stoffen/vilten (allebei, stof op vilt geplakt en dat vilt is op de knijper geplakt) uiltje op zich en de andere twee wasknijpers zijn versierd met tape. Ze zijn geregen op organzalint en het ziet er zo uit:




Ik heb er als voorbeeld kaarten aan gehangen. De rechterkaart heb ik gisteren even gauw gemaakt met de voorgestantste 3D-vellen, scrappapier, tape en een knoopje.  En ik ben gek op Londen :-)


En nu ga ik even gauw naar het postkantoor om te vragen of ze een pakketje nog gauw willen versturen.

Lieve groetjes,

Mirjam

5 opmerkingen:

  1. Leuk zo, die wasknijpers. Moet volgens mij ook nog ergens houten wasknijpers hebben liggen. Dus ga ik een keer zoeken en eens kijken wat we daarmee kunnen doen ;)

    Ennuh.....moest jij niet leren? LOL....zit hier een puber naast me met SOG. Dus die moet ik even achter zijn vodden aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaaah, maak me gek!
    Weer zo'n uil waar ik hebberig van word ♥ wat ontzettend leuk gemaakt meidje!
    Ennuh, wel leren heh :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een heel tof ideetje om met de kinderen in mijn klas te maken voor moederdag of vaderdag !

    BeantwoordenVerwijderen