zaterdag 25 mei 2013

Juichstemming

Laat me raden, iedereen denkt dat mijn bestelling is aangekomen... Nou, dat is dus niet zo, helaas. Maar ik heb wel ander goed nieuws. Eerder schreef ik over een vriend die een ongeluk had gehad, het gaat erg goed met hem en dat is best wel onverwachts. Ik hoorde het gisteravond en heb de hele avond lopen zingen en springen in huis.

En nu ga ik ook nog eens twee hele leuke dingen showen. (Vind ik zelf).
Allereerst boekenleggers die ik heb gemaakt van de verfstalen die ik gisteren meenam uit de Gamma & Karwei. Een kleinigheidje, leuk om cadeau te geven. (En om zelf te houden, mijn boekenleggers houden het meestal drie weken vol, ik zit er namelijk altijd mee te spelen als ik aan het lezen ben, of op te 'eten'):
En als tweede over mijn bijzondere project, daar waar ik mintgroene vilt voor nodig heb! Dat heb ik inmiddels besteld, wachten tot het binnen komt. Dankzij deze dame vond ik een webshop waar ze de mintgroen hadden die mijn schoonzus bedoelde. (Blijkbaar is niet alles mintgroen waar mintgroen bij staat).
Want het moet naar de zin van mijn schoonzus zijn. Toen ze mijn leuke naamslinger zag vroeg ze of ik er ook een voor haar wilde maken, 27 juni hopen zij en mijn broer namelijk te trouwen en het leek haar leuk om en slinger te hebben met hun namen. De kleuren die in de andere versiering zit zijn roze en mintgroen (en wit). Omdat mintgroene stof helemaal een ramp was heb ik besloten om mintgroene vilt te doen en roze stof.
Uiteindelijk gaan het twee slingers worden. Eentje met 'Wedding', die komt voor aan de deur te hangen en eentje met hun namen en die hangt in het huis. Ze worden ook meegesleept naar de feestlocatie om daar de boel op te leuken. Ik ben zo ontzettend blij en trots dat ik dit mocht doen van haar. De lap stof die ik had gekocht was ideaal, want er stonden allemaal blokken op (niet allemaal even gelijk) met verschillende motiefjes. Ik hoefde er maar een meter van te kopen (was nog iets teveel, maar wat over is komt toch wel op!), in plaats van 10 verschillende stofjes.
Ik heb letters geprint in het lettertype calibri, omdat mijn broer dat heel mooi vindt (het is tenslotte ook zijn bruiloft) en zo zijn de slingers nu, alle letters geknipt. Er komt nog mintgroene vilt achter, roze lint om ze mee op te hangen en er op nog verschillende knoopjes!
Leuk hè?

Nog een fijn weekend en tot gauw!

Liefs Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Wat goed Mirjam dat je vriend terug zoveel beter is, dat komt vast door al die bloggers die mee positief gedacht hebben!
    Je boekenleggers zijn top, dat een mens daar nog niet eerder op gekomen is :) maar jij denkt er aan!
    En de letters voor je broer zijn echt wel leuk, ze gaan het zeker op prijs stellen dat je dat speciaal voor hen gemaakt hebt, ik zou het toch doen!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid, wat heerlijk dat goede nieuws!

    Je boekenleggers zijn leuk geworden, kun je voorlopig lekker kauwen ;) En geweldig die letters! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn nieuws lieve Mirjam. Geeft toch weer wat minder zorgen he?
    En wauw! Wat zijn die naamslingers gaaf! Een pronkstuk, zoo mooi!
    En eet smakelijk met je nieuwe boekenleggers :D

    BeantwoordenVerwijderen