zaterdag 11 mei 2013

Jeugd

Hoi hoi,

Sinds ik bezig ben geweest met uiltjessleutelhangers lijk ik wel verslaafd aan strijkkralen enzovoorts. Een soort herbeleving van mijn jeugdjaren. Alhoewel ik moet bekennen dat ik vroeger vooral erg hebberig was, ik was erg zuinig op mijn kraaltjes en wilde vrijwel nooit dat mijn moeder een van die kunstwerkjes die ik maakte streek. En dan kiepte ik ze weer terug in het bakje, nadat ze een week op de kast hadden gelegen.
Voordeel: ik heb nu nog heel veel kraaltjes over. En daar heb ik weer  uiltjessleutelhangers van gemaakt. Gewoon omdat het kan.
Ook heb ik een appeltje gemaakt, maar die staat niet op de foto.
Dit zijn weer een aantal uiltjes:
En dat was het weer voor vandaag!

Liefs Mirjam

8 opmerkingen:

  1. Leuk! Volgens mij heb ik in NL ook nog een flinke pot staan, mijn dames doen er ook nooit wat mee... Kan ik daar ook mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk die uiltjes ♥ mmmmm... je brengt me wel weer op een idee... maar ik heb al zoveel wat ik leuk vind om te doen hihi..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, wat heb je een leuk blog! Je bent van veel markten thuis en dat vind ik nu juist zo leuk. Huppetee, weer een volger erbij en je bent ook welkom op mijn blog!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, die maakstels met kraaltjs. Zelf nooit gedaan en ga er ook niet aan beginnen. Gewoon omdat je nu eenmaal niet alles moet willen ;) Ennuhh...ik kom op je blog via *Haakjuffie* en ben je gaan volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mirjam, via Rita heb ik jou blog ontdekt. wat een leuke spulletje maak je.
    Heb mij meteen lid gemaakt. Je mag gerust eens op mijn blog kome piepen "danjelspoppenblog"
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Via via kom ik op je blog. Wat maak je een leuke dingen zeg. Soms moet je er gewoon op worden geattendeerd dat er nog hele leuke blogjes zijn.
    Die uiltjes zijn schattig. Ik ben je volger geworden.
    Je mag natuurlijk ook op mijn blog komen kijken, heel welkom.

    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel knappe uiltjes zijn dat Mirjam! Wie wil zo'n lieve sleutelhanger nu niet als cadeau?
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke blog heb je! En de uiltjes zijn ook erg schattig..
    Ik ben op je blog terecht gekomen via haakjuffie :) & ga je meteen volgen.
    Kom je ook een kijkje nemen op mijn blog?
    Groetjes vera

    BeantwoordenVerwijderen