woensdag 29 mei 2013

Hiep Hiep Hoera

Ik was braaf aan het leren voor mijn grammaticatentamen toen plotseling de bel ging. (Pfoeh, 'k was in een Engelse stemming en wilde bell schrijven, ook kwam ik er later achter dat ik the had geschreven ipv de).
Mijn pakketje uit Engeland arriveerde. Ik stuiter er nog van (maar misschien komt dat ook door de koffie die ik vanmorgen op heb). Mijn vader heeft eerst dubbel gelegen om mijn naam... Maar van PayPal moest ik mijn eerste naam opgeven zoals die vermeldt staat op mijn ID-kaart. Tja.
Zo zag het pakje eruit:

En dit kwam eruit. Knoopjes.
 Ik had berekend dat er 100 knopen zaten in 100 gram (ik had 10 knopen gewogen en dat kwam uit op 11 gram... Maar ja, ik had de allergrootste knopen uit mijn verzameling uitgekozen). Maar goed, ik heb een zakje nageteld en daar zaten er 230 in. Dus toen ik vertelde dat er bijna 1000 knopen inzaten zat ik toch iets aan de lage kant. 1 zakje met 100 knopen, 1 met 225 en zes met ongeveer 200 knopen is geen 1000. 1425 knoopjes.

Ook bestelde ik vilt in 45 kleurtjes, 9x9 inch. (Ongeveer 23x23 cm).
Zo zag het geheel eruit:
Er zat ook een kaartje met allemaal voorbeelden van vilten dingetjes. Geweldig gewoon! En een soort stempelkaart (stickerkaart eigenlijk). Voor iedere 5 pond krijg je 1 stickertje. Bij 16 stickertjes krijg je bij je volgende bestelling een leuk knutselset (viltpakketje, 2 spoeltjes lint en nog wat knoopjes) cadeau.
Ik ga hier zeker vaker wat bestellen, het was het wachten waard!

Liefs Mirjam

PS: Misschien kan ik vanavond wel wat laten zien wat ik met deze dingetjes gemaakt heb, nu eerst maar verder met Engelse grammatica.
PPS: Linkje naar shop: http://www.etsy.com/shop/paperandstring

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen allemaal! Zeg, welke webshop heb je dit nou besteld?

    groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.etsy.com/shop/paperandstring
      Ze heeft ook een heel leuk blog: http://paper-and-string.blogspot.nl/
      Je moet wel met PayPal betalen, dat vond ik eerst best naar, maar ik heb er toch geen spijt van!

      Verwijderen
    2. Bedankt! En PayPal is echt ideaal voor dit soort dingen. Ik gebruik het ook om buitenlanders te laten betalen voor mijn haakwerk. Het is dan niet gratis, maar kost minder dan bankoverschrijvingen.

      Verwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit! En ik vraag me stiekem ook wel af waar je dit dan besteld hebt? ;-)

    Groetjes,
    Anne-Co
    stofwithlove.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk is je pakketje toegekomen, kan geloven dat je nog stuitert! Feest gewoon als je bestelling toekomt vind ik elke keer opnieuw :) Nu heb je meer dan genoeg materiaal om te knutselen en we hopen er binnenkort resultaat van te zien!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een zaalige spullen meid. Kan me goed voorstellen dat je daar hieperdepieper van word.
    Ik word zelfs blij van al die kleurtjes! Ben benieuwd wat voor moois je ermee gaat maken xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke spullen. E#n of ik bij je in de buurt woon? Zou kunnen, ik woon ik KWB.....
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon in B'veld, dus dat is dan zo :)

      Verwijderen
    2. Wat grappig! Wie weet komen we elkaar eens tegen....

      Verwijderen
  6. Owwwwwwwwwww....wat een geweldige spullen. Nog leuker natuurlijk dat je meer ontvangt dan je verwacht ;) En nu aan de knutsel! Anders kom je nooit van die knopen af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik hou ook van knopen. Als ik bejaard ben ga ik er wat mee doen :) Nu geen tijd. Echt heek leuk! Die naam is gewoon mooi.

    BeantwoordenVerwijderen