woensdag 1 mei 2013

Give away

Hallo,

Eigenlijk zou ik dit maandag doen, maar er gebeurden allerlei dingen waardoor het werd uitgesteld naar vandaag.
30 mei hoopt mijn blogje een jaar te bestaan. Aangezien ik stiekem toch op zoek ben naar meer volgertjes en zin heb om iets weg te geven organiseer ik een give away. Wat je precies kan winnen houd ik nog geheim, maar er zullen zowel gemaakte dingen inzitten als dingen waar je iets mee kan maken! Ook probeer ik om er nog een persoonlijk tintje aan te geven.
Wil je winnen? Dan zijn er een aantal dingen die je zou kunnen doen om kans te maken op het verrassingspakket:

-Wordt volger van mijn blog (of blijf het als je het al bent)
-Laat een berichtje achter onder dit bericht
-Je mag het delen op je eigen blogje, hoeft niet.

30 mei sluit de inschrijving en kort daarna hoop ik de winnaar bekend te maken ;-)!

Liefs Mirjam

35 opmerkingen:

  1. Leuk, ik doe mee!!! En tuurlijk zet ik het wel op mijn blog, op naar meer volgers!!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik wil graag meedoen met je give away! Ben je gelijk gaan volgen.

    Groetjes, Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haaai, reclame op mijn blog en link zijn geplaatst voor je hoor.
    Ik doe ook heel graag mee , want ik hou enorm van verrassingen en de tekst van jouw give away gebruik ik bijna altijd in mijn snails. Zo de waarheid!

    Lieve meid, ik hoop dat je veel volgers gaat krijgen, dikke knuffel * Haakjuffie *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankzij Haakjuffie ben ik op je leuke blog gekomen! Graag doe ik mee aan je give away en natuurlijk ga ik je volgen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo, we zijn ook via haakjuffie op je blog gekomen,
    en zijn gelijk volger geworden, zetten even een linkje naar je give-away,succes


    groetjes mingle-mangle crochet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ook ik ben via haakjuffie gekomen (goeie voor reclame, die! :-) ). Het ziet er allemaal leuk uit dus ik ben volger geworden en doe graag mee met je give-away. Ik zal een linkje op mijn blog zetten

    groetjes,
    Marieke
    mamadoggie.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook hier via haakjuffie terecht gekomen! Doet ze goed even een link op haar blog. Leuke blog heb je, zie dat ook jou van alles bezig houdt, leuk hoor! Ik wordt zeker volger en doe graag mee aan de give away, je hebte erg noeuwsgierig gemaakt.

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via haakjuffie heb ik je ontdekt en me meteen lid gemaakt! Natuurlijk schrijf ik me graag in voor je give away en zal een linkje bij me zetten :)
    mijn blog: all-round-hobbyrita.blogspot.be
    Welkom!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi! Ik heb je blog nog maar net gevonden maar vind het een heel inspiratie vol blog. Ik ben Nathalie uit Belgie. Zelf ben ik ook nog net begonnen met snail mailen en dingetjes winnen kan altijd helpen. Zeker omdat ik een beetje afgelegen woon is het moeilijk om leuke dingetjes te vinden en omdat ik nog aan het leren ben is het nog niet echt super :) Ik vind ook al jou uiltjes dingen heel leuk. Veel plezier met jou blog. Liefs Nathalie :) Oh en ik zou graag deze giva away winnen en ik volg jou blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier nog iemand die via *haakjuffie* is gekomen. Vorige week kreeg ik via haar veel volgers, echt te gek!! Geloof me voor je het weet heb je er een stuk of 30 volgers bij ;)
    Ik doe graag mee met je give-Away en zal een linkje plaatsten op mijn blog.
    Groetjes Hurms
    http://hurmshomemade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi,ik doe ook wel mee hoor leuk!
    Gr diana
    diaan72.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh spannend! Er zullen vast hele leuke dingen weggegeven gaan worden door jou dus ik doe ook mee. En 30 mei wordt mijn dochter 11 dus het lot is mij hopelijk goed gezind!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh nu voel ik mij een hebberige, precies of ik word alleen volger om mee te doen met de give away
    Maar ik had me eerst al volger gemaakt, voor ik je link zag staan !
    Als je ook naar belgie verstuurt, doe ik graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb net je blog ontdekt! Toffe blog! Als het al kan, doe ik ook graag mee aan je give-away! Verrassingen zijn ALTIJD leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha, ik was éérst gelijk volger geworden en toen pas las ik van je give away, écht waar... :-) Ken je deze link: annemarieshaakblog.blogspot.nl
    ? Daar kun je elke week op zaterdag een linkje naar je blog zetten, met foto. Dan komen anderen toch sneller bij je blog uit. Ik ontdek daar ook nog elke week leuke nieuwe blogs.
    Gezellig, ik doe graag mee met je give away. Ik ga even een linkje op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je blog trouwens ontdekt via Haakjuffie

      Verwijderen
  16. ook ik kom via Haakjuffie. Je hebt echt een leuk blog! En ik doe graag mee...
    groeten Cream@

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kom via haakjuffie en Rita, ik ga je volgen!!! En neem ook graag deel aan je give-away

    grtjs, katrien ladyladette.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je een leuke blogpagina en ik zie dat je net zo gek bent op uiltjes als ik! Ik doe graag mee :)
    Liefs,
    Nanaya
    http://ateliernanaya.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik doe ook mee ben dol op verrassingen, ben volger ge worden, en ik zet een linkje op mijn blog ,ga nu ff lekker je blog bekijken kom je ook bij mij op bezoek en misschien vindt je het leuk om ook volger bij te worden gr mery.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zal je blog gaan volgen. Ik kan zelf ook wel wat meer volgers gebruiken, wil je mijn blog ook in de gaten houden?
    http://www.adorkable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Via Haakjuffie op je blog gekomen.. Ik zit/zat in hetzelfde schuitje als jij.. Al een poosje een blog en nog geen volgers.. Ff netwerken en je komt er zo aan zie ik al aan jouw blog haha..

    Kga gelijk even ideetjes op doen!!

    Groetjes Angenita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik ben hier via haakjuffie gekomen ik volgt me blog is een blog gevarieerd..de ene dag heb ik veel inspiratie de ander niet
    want ik werk op dagelijse basis

    maar zou graag willen meedoen niet alleen voor de giveaway
    maar ook om leuke dingen uittewisselen


    veel liefs uit arnhem...soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoihoi...viavia kwam ik op je blogje terecht en het ziet er heel gezellig uit allemaal!! Ik doe graag mee met je Give Away en ben gelijk volger geworden. Ik ga nog ff een linkje plaatsen voor je op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hopsa, je hebt er weer een volger bij. Ik doe ook graag mee met de give-away. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je een leuke site. Helemaal nog niet gezien, maar nu dus wel :D Ik ben nu ook volger geworden.

    Ennuh natuurlijk vind ik het leuk om aan je give away mee te doen. Als je het leuk vind mag je natuurlijk bij mij ook volger worden. byonny.blogspot.nl ik geeft binnenkort ook een give away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo! Ik ben je nieuwe volgerster! Wat maak je leuke dingen, ik ga binnenkort ook even de bouwmarkt plunderen.
    Bij deze wil ik ook graag meedoen met je give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik zou ook mee willen doen...ik vindt je blog heel leuk..ik heb je gevonden via haakjuffie...leuk allemaal..groetjes soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hello!
    amazing!
    I like your works! You are very smart! congrats!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Altijd leuk, verrassingen! Ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben ook pas nieuwe volgster,vindt je blog knap.
    Ik ga ook eens mijn kans wagen.
    GR,M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En hop, weer een volger erbij!
    Leuk blog! Ik doe graag mee...
    Groetjes Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een spannende give-away!
    Ik wil heel graag meedoen! :)
    Groetjes, Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou ik heb pas je blog ontdekt en ik moet zeggen: wauw, je maakt mooie dingen en je hebt n vlotte pen! Tis leuk om door je blog te bladeren, blij dat ik je gevonden heb! En dan geef je ook ns n weggevertje, ik waag graag mijn kans!
    Lieve groetjes,
    Petr@

    BeantwoordenVerwijderen