donderdag 30 mei 2013

De post was er maar druk mee...

...met al die pakketjes die de afgelopen paar dagen bij mij werden bezorgd.
Vandaag kwamen er weer twee pakketjes binnen.
Eentje was een snail mail van Kiki.
Kijk eens wat een mooie spulletjes er allemaal in zaten:
En de doos was ook vrolijk versierd, ik was alleen te nieuwsgierig en haalde snel het papier eraf. Daarom heb ik het erbij gelegd dat iedereen zich een voorstelling kan maken van hoe mooi de doos eruit zag!
Ik ben er echt heel blij mee, dankjewel Kiki! Binnenkort kan je ook weer post van mij verwachten! Een hele dikke, digitale bedankknuffel!
Als tweede iets wat mijn moeder had besteld voor mij. 10 showhalzen (kan even het correcte woord niet vinden) om zaterdag mijn sieraden op ten toon te stellen en 2 armbandrollen (torentjes waar je armbanden aan kan hangen, drie rijen onder elkaar). Voor het geval dat ze het leest: bedankt lieve mama!
Zo zag de doos er uit:
En hier één hals uit de verpakking met een sieradenset wat ik pas maakte:
Allemaal nog een hele fijne avond en tot de volgende keer!

Liefs Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige verwenpost meid. Heerlijk!
    En wat lief van je mams zeg dat je dat kreeg. Staat erg professioneel. En wat een mooie set heb je gemaakt, wauw! Fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes allemaal!

    Wauw, hier gaan je sieraden erg goed op uitkomen, heel erg mooi voor je stand!

    Mooie set dat je toont!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat een heerlijke post!
    Mag ik vragen waar je moeder het besteld heeft, ik zoek ze ook nog(wel afhankelijk van de prijs).
    Geniet er van zulke mooie post doet een mens altijd goed!!
    Lieve groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post heb je gekregen, lief van je mams zo n leuk kado, je sieraden zien er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post alweer Mirjam!
    Jij hebt wel een toffe moeder, die zomaar die dingen voor je besteld. Heel handig om je sieraden op te hangen, zo komen ze mooi uit op dat zwart :) en dat presenteert beter!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne post en geweldige sieraden maak je.

    BeantwoordenVerwijderen