woensdag 29 mei 2013

Aan de slag...

Als je nieuwe spulletjes hebt is het natuurlijk leuk om er meteen mee aan de slag te gaan. Van mezelf moest ik eerst even mijn samenvatting voor grammatica afmaken en toen mocht ik de knopen gaan uitzoeken.
Wat een geweldig leuk karwei was dat zeg! Dit zijn mijn (goed gevulde) knopendozen nu:
Er is nog iets meer (de mini knoopjes op de foto bij deze post), maar ik had geen zin om die er ook bij te zetten;-)
Ik maakte de slinger voor mijn nichtje af en had toestemming van mijn schoonzus om die op m'n blogje te zetten:
En ik maakte en heel schattig uilensleutelhangertje:
En nu ga ik gauw naar bedje toe, want ik ben erg moe;-)

Liefs Mirjam

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk, al die gekleurde knopen! En de naamslinger en het uiltje zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe dat ook zo: eerst de taken die moeten, dan het plezante, bij mij, als schooljufke, is dat meestal eerst een stapel werkjes verbeteren en danas haken of breien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo..........wat ben jij in dat eventjes ijverig geweest. Geweldig al die knopen. Je slinger is MEGA geweldig en je uiltje is ook erg lief.

    Welterusten! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bentwel een bezig bijtje,maar je hebt wel mooie werkjes gemaakt.Slaap wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat veel werk geweest meid. Maar het resultaat mag er zijn. Heerlijk zo'n fijn gevulde knopendoos. Alleen al die kleuren zo bij elkaar is een feest om te zien.
    Je slinger is zooooo kooi en schattig geworden en je uiltje ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed opgeruimd Mirjam, nu vind je voortaan meteen de juiste kleur en grootte van knopen :) handig! Leuke kleurtjes ook! De slinger is heeeel mooi geworden en je uiltje is om op te eten, zo lief!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen