vrijdag 26 april 2013

Zelfgetekende kaart

Hallo,

Met het lenteweer van de afgelopen dagen krijg ik toch weer meer zin en inspiratie om leuke dingen te maken.
Een vriendin van mij was afgelopen woensdag jarig, ik had een speciale verrassing voor haar geregeld (we zijn die avond naar een cabaretshow geweest, wat erg leuk was). Maar om toch ook iets 'tastbaars' te hebben heb ik haar het uiltje gegeven wat ik gemaakt had en zelf een kaart getekend. Ze houdt best wel van wijze spreuken en van de Engelse taal dus ik wilde er eigenlijk alleen een tekst op schrijven. Maar dat vond ik toch wel saai dus heb ik er wat gezelligs omheen getekend. En dat werd deze kaart:


Het envelopje dat er achter ligt heb ik zelf bestempeld, met mijn nieuwe gemaakte stempel, maar daarover later meer! Ik heb nog meer dingetjes liggen, waaronder dus die stempel, die ik wil laten zien, maar nog op de foto moet zetten, dus houd mijn blogje in de gaten ;-)!

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen