dinsdag 23 april 2013

Tijd...

Hoihoi,

Nooit gedacht dat ik hier nog eens last van zou hebben, van het feit dat ik te weinig tijd heb.
Maar er zijn zó ontzettend veel dingen die ik wil doen. Ik wil een jurk gaan maken, een rokje dat ik heb nog een keer proberen te maken (dat rokje is niet zelfgemaakt, maar ziet er makkelijk uit), ik wil een tas maken voor de bruiloft van mijn broer over 9 weken, ik wil mijn lapjesdeken afmaken, ik wil sieraden maken, ik wil gewoon computerspelletjes kunnen spelen. En ergens, in al die dingen die ik wil is er ook iets dat moet: schoolwerk. Erg moeilijk is het niet, maar sommige dingen moeten gewoon gedaan worden, portfolio's, lessen geven op m'n stage (nog maar een en dan is het klaar). En ik wil ook gewoon minstens elke week een (leuk) blogberichtje plaatsen. Dus ik moet wel iets maken, anders kan dat eigenlijk ook niet, vind ik zelf!

Maar ik heb ook wat gedaan de afgelopen tijd. (Met name gisteren). Ik heb de vierde en vijfde rij van mijn lapjesdeken aan de rest bevestigd. Ik las dat mijn laatste berichtje daarover ging over de eerste en tweede rij, dus ergens binnen de afgelopen tijd is de derde rij eraan vast gezet. Ik heb vooral een hekel aan het spelden, de eerste drie/vier lapjes. En mijn naaimachine ging gisteren heel raar ratelen, mijn moeder zei dat er niks aan de hand was, maar ik vertrouw het niet helemaal ;-).
Zo ziet het er nu uit, de deken is nog steeds te lang om op de foto te zetten, hij zal ook niet korter worden ;-), maar ik ga proberen om iets te verzinnen als-tie helemaal af is, hoe ik het dan ga fotograferen.


En omdat ik in juni weer een verkoping van mijn sieraden heb, ben ik hard aan de slag gegaan met het maken van setjes, omdat mensen daar herhaaldelijk om gevraagd hebben. Ik vond het erg moeilijk, want het was al een tijdje geleden dat ik iets met mijn kralen had gedaan, ik wist niet goed meer wat ik nog allemaal had;-) Dit is het geworden, gewoon, heel simpel geregen:



En dat was mijn blogberichtje weer, tot de volgende keer!

Groetjes Mirjam

1 opmerking:

  1. Ik vind de kleuren van je deken zo leuk!!! En je sieraden set vind ik heel mooi!!

    Tijd... Volgens mij hebben we daar allemaal een groot tekort aan ;-)

    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen