woensdag 10 april 2013

Potje Engeland

Hallo,

Afgelopen zomer was ik in Engeland, ergens, ver terug heb ik daar over geschreven.
Ik schreef ook dat ik schelpen en drijfhout had gezocht. Eindelijk heb ik me ertoe gezet om iets met de schelpjes te doen :-)
We hadden weer witte bonen in tomatensaus gegeten en er was dus weer een glazen potje over. Het potje met de theezakjes gebruik ik trouwens als pennenbakje, alleen zitten er potloden in, in plaats van pennen.
Ik heb een paar leuke schelpjes uitgezocht uit de grote tas die ik had en een waxinelichtje gepakt. Ook heb ik er een paar glasparels (kralen) ingestopt. Verder heb ik nog een rood lintje om het potje gedaan. (Ik heb een zwart/rood/witte kamer vandaar). Zo heb ik een soort souvenirtje dat ik zelf gemaakt heb om me te herinneren aan die leuke tijd in Engeland.
Zo is het geworden:

En nog een bovenaanzicht:



Ik twijfel alleen nog over het rode lint.

Liefs Mirjam

1 opmerking:

  1. ziet er leuk uit. Het rode lint past er wel bij.
    Misschien nog rode parels er bij doen?
    Allee ja is maar een mini ideetjes, ziet er mooi uit zo hoor.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen