maandag 29 april 2013

Boekje

Hallo allemaal.

Omdat het vandaag maandag is en het regent (hier tenminste) kom ik jullie opvrolijken. Hoop ik dan :-)
Ik ga vertellen over mijn huidige projectjes en knutsels. Ik heb bij de HEMA een boekje gekocht, op de voorkant staat wel heel vrolijk notes, maar schrijven is ietsje lastiger, want er staan geen lijntjes in. Hoera! Een boek zonder lijntjes, dat wilde ik. Het boek is tot nu toe gebruikt voor stempel try outs, van mijn nieuwe zelfgemaakte stempel (gum en gutssetje), sjabloontekeningen en twee quotes die ik zo leuk/mooi mogelijk heb versierd. Ik denk dat dat ook ongeveer hetgene wordt waar ik het boek voor ga gebruiken. Gewoon losse tekeningen en misschien plak ik er ook nog wel plaatjes in die ik mooi vind of die me inspireren.
Hier een paar foto's van het boek:

Het boekje

De stempel try outs
De quotes

En er is nog iets waar ik druk mee ben geweest. Ik heb de nieuwe knipmode gekocht, omdat daar een aantal leuke patronen in staan. En in de bijlage staan ook makkelijke patronen en ik ben begonnen met deze jurk. Ik heb het patroon getekend en uitgeknipt van het papier. De stof is gekocht. Het groen is wel wat feller dan je op de foto ziet. Ik houd jullie op de hoogte van dit project.

Nou, dit was het voor eventjes. Vanmiddag/vanavond zal ik nog iets posten om iedereen vrolijk te maken :-)

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen