dinsdag 5 maart 2013

Zelf stempels maken

Hallo,

Ik dacht dat ik beloofd had wat te vermelden over mijn lapjesdeken. Helaas kom ik daar nu niet mee. Misschien later vandaag, of morgen of je weet maar nooit wanneer.
Ik heb nu iets anders wat ik graag wil laten zien. In een tijdschrift las ik hoe je zelf ook stempels kan maken, van een gum. Nu had ik nog een 'oud' gummetje liggen en besloot vanmorgen om het meteen uit te proberen. Ik heb het een beetje snel gedaan en daarom is het misschien niet zo nauwkeurig. Maar hier is de stempel, en ik heb maar meteen een labeltje gemaakt om de stempel uit te proberen. Het labeltje is niet zo heel netjes, maar goed, het ging even om het idee:



Je gaat als het volgt te werk, eerst teken je een plaatje op een gum, met fineliner ofzoiets. Daarna ga je alle witte stukjes uitgutsen. Ik had toevallig nog een gutssetje liggen van de middelbare school, daarmee heb ik alles uitgegutst, iets teveel, want ik heb per ongeluk de slurf van de olifant gebroken. Op papier heb ik dat met pen bijgetekend. Voor een eerste keer vond ik het niet eens zo slecht en ik ga het vast nog eens proberen!

En o ja, ik wil mijn nieuwe volger welkom heten. Jippie, nu heb ik er al twee :-) Ik moet maar eens iets verzinnen om meer volgers te krijgen, want eigenlijk is het best wel leuk om volgers te hebben :-) (Dus als je dit leest en je hebt blogspot ofzo, dan mag je me best gaan volgen :-P)

Tot de volgende keer!

Liefs Mirjam

4 opmerkingen:

  1. Ha Mirjam;)

    Daar hoef je niet perse een blogspot voor te hebben he;) kan ook gewoon zo met je mail adres.

    Maar leuk die nieuw gemaakte stempel! Ben benieuwd hoe het met je lapjes deken is!

    Groetjes
    Pauline

    ps; nav laatst met je gebakken ei van de AH mini's; ik heb er hier nog 2 de halvarine en de citroen, hebben?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pauline,

      Ik wist wel dat je er niet per se blogspot voor hoefde te hebben, daarom ook 'ofzo'. Maar toch bedankt dat je het zei en bedankt dat je me bent gaan volgen :-)

      Er is inmiddels dus wat te lezen over die lapjesdeken dus daar ga ik verder niks over zeggen ;-)

      Groetjes Mirjam

      PS: Mijn moeder wil ze wel graag hebben hoor ;-)

      Verwijderen
  2. Leuk, ben zelf van het weekend ook aan de slag gegaan en heb al een aantal stempels gemaakt... erg verslavend!!
    Veel plezier er nog mee en ben benieuwd naar je volgende resultaten!!

    Grtjs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, wat leuk dat je ook zelf stempels heb gemaakt, ga je zo ook op je blog plaatsen of niet?

      Groetjes Mirjam

      Verwijderen