maandag 18 maart 2013

Voorjaar

O, wat verlang ik naar de temperaturen van twee weken geleden, heerlijk gewoon.
Aangezien het nog niet in die richting is gegaan heb ik maar een kaart gemaakt die bij mijn verlangen past.
De kleurtjes zijn lekker vrolijk, misschien iets meer zomer, maar goed, dat maakt verder niet uit.
Vrijdagavond vierde ik mijn verjaardag voor vrienden/vriendinnen en kreeg ik van een vriendin stempels. In de winkel kreeg zij ook nog een aantal 3D plaatjes en dergelijke. Aangezien zij hier zelf niets mee doet kreeg ik die er ook bij. Ik houd niet zo van 3D knippen, maar er zaten ook plaatjes bij die je ook 'gewoon' kan gebruiken. Zoals het plaatje op deze kaart:


Verder heb ik scrappapier van de action gebruikt, lint van de Xenos en knoopjes van lintenmeer

Liefs Mirjam

PS: Ik ben vandaag weer verder gegaan met mijn lapjesdeken, daarover binnenkort ook meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen