woensdag 20 maart 2013

Twee rijen lapjes

Ha,

Ik had beloofd meer over mijn lapjesdeken te vertellen. In twee dagen tijd heb ik de tweede rij in elkaar gezet, ondertussen was ik een geliefd, oud spelletje aan het spelen op mijn laptop. (Roller Coaster Tycoon 2, ik verdiende weinig geld met mijn pretpark om nieuwe attracties te bouwen en ik verveelde me, tijdens het geld verdienen alle lapjes aan elkaar gezet.)
En vanmiddag heb ik de naden opengestreken en de twee rijen aan elkaar gezet. Eerst wilde ik alle rijen maken, maar een tante van mij zei dat het heel leuk is om het op deze manier te doen, omdat je dan de deken ziet groeien. En op zich vond ik het wel leuk, want het is weer anders dan iedere keer van die kleine lapjes aan elkaar te zetten.
En zo ziet het er nu uit:


Gaaf toch?  Ben echt wel een beetje trots op mijn mooie lapjesdeken, kan niet wachten tot 'tie af is. Hij is trouwens niet 27 lapjes lang, maar 24 (geen idee of ik dat gezegd had) De lapjes worden 8x8 cm. En waarschijnlijk geen 10, maar 12 rijen breed, dat moet ik nog even zien. Zo, nu ga ik verder met de derde rij (en Roller Coaster Tycoon spelen).

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen