dinsdag 26 maart 2013

Theezakjes

Hoi,

Al enige tijd was ik zonder reden theezakjes aan het sparen. Ik weet niet precies waarom, maar die dingen hebben me altijd aangetrokken. Nu had ik dus een doos en daar stopte ik ze in. Er wordt nogal veel thee gedronken bij mij thuis, dus dat was geen probleem.
Afgelopen zondag aten we witte bonen in tomatensaus, op zich niet heel bijzonder, maar het kwam in een schattig potje en mijn moeder waste hem af. Ik vroeg waarom en ze wist het eigenlijk niet, want ze zou hem toch weggooien. Ik wilde hem wel hebben.
En vandaag maakte ik deze som: Theezakjes + glazen potje = potje beplakt met theezakjes.
Enthousiast ging ik aan de slag, knipte alle theezakjes open, zodat je alleen de voorkant overhield en ziehier het potje.



De lak is alleen nogal oud, er staat nog een gulden prijs op, dus zo'n 12 jaar denk ik. Ik weet niet zeker of het wel zo handig was om die te gebruiken. Je ziet namelijk nog de strepen op de zakjes. Kan ook aan mijn niet nette manier van lakken liggen natuurlijk. Ik vind hem eigenlijk wel grappig geworden, geen idee alleen nog wat ik ermee ga doen. Misschien stop ik wel iets in het potje (snoep of theezakjes met de thee er nog in) en geef het cadeau. Dat zien we dan wel.

Liefs Mirjam

1 opmerking:

  1. hallo,
    leuk potje, kan je er geen kaarsje insteken?
    is maar een ideetje.

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen