vrijdag 15 maart 2013

Tante Mirjam

Ha waarde lezer,

Ik heb al bijna een week (of helemaal?) niks gepost en daar heb ik zo mijn redenen voor ;-)
Zondagavond ben ik tante geworden van een superlief nichtje. Ze is het eerste kleinkind van mijn ouders en dus mijn eerste nichtje. Bijna iedere dag ben ik geweest en ik heb weinig creatieve dingen gedaan die dagen. Wel een kaart gemaakt voor mijn broer en schoonzus, maar die heb ik niet gefotografeerd.

Gisteren heb ik wel iets gemaakt en vandaag heb ik tijd om dat te laten zien.
Vorige week zaterdag stond ik op een verkoping en daar kwamen best veel verzoeken voor kinderarmbandjes. Ik had wel leuke wikkelarmbanden, maar die waren voor die kinderarmpjes behoorlijk te groot. Maar ik had ook nog memorywire liggen voor de kleinen onder ons. Die is 4 cm doorsnee, voor volwassenen 6 cm. Scheelt best wel wat. Gisteren heb ik het eerste kinderarmbandje gemaakt en dat is deze geworden:



Het is de rechtse op de foto, ik had de andere er even bij gelegd ter vergelijking.

Liefs Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd tante... Geniet lekker van elkaar!! Zo waaardevol!!

    Grtjs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeleciteerd tante en geniet er van.
    Wat een mooie armbanden hoor.

    BeantwoordenVerwijderen