zaterdag 2 maart 2013

Pakketje

Hallo waarde lezer,

Vanmiddag zat er een heel leuk pakketje in mijn brievenbus, van Sylvia.
Zelf heb ik inmiddels twee pakketjes verzonden via dreammakeshare en ik was helemaal gelukkig toen ik er een terugkreeg.
Nu kreeg ik dus een tweede pakketje. Het eerste heb ik niet meer op m'n blogje gezet, sorry, ik was toen zo druk met jarig zijn enzovoorts dat ik er niet aan dacht.

Maar nu neem ik wel de moeite. Ik vond in het pakketje een gehaakt uiltje en ik werd spontaan verliefd. Smoorverliefd. Het is zo'n leuk beest. Het leuke is dat ik al meer dan een jaar een sleutelhanger wilde voor aan mijn huissleutelbos. Bij deze heel hartelijk dank Sylvia, nu hangt de Big Ben er niet meer zo alleen bij.
Verder vond ik leuke rode glim hartjes en gekleurde veertjes. En ook nog chocola en thee. Wieeeeh. Nou moet je weten dat ik echt een die hard theedrinker ben, dus daar werd ik ook gelukkig van. En chocola, tja, wie wordt daar nu niet blij van? En de kaart met uiltjes is ook al zo owlsome ;-)
Nou, ziehier nog een foto van het pakketje en wordt verliefd op de uil:



Liefs Mirjam

PS: Ik ben klaar met lapjes knippen :) Ik heb ze al gestreken en ze liggen nu geduldig te wachten om aan elkaar gemaakt te worden!

1 opmerking:

  1. Hoi Mirjam

    Fijn om te horen dat je blij bent met je enveloppe!! Doet me goed om te horen! Veel plezier ermee...

    Grtjs Sylvia
    bysyllys@blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen