maandag 4 maart 2013

In oma's voetsporen

Ha lezer,

Toen ik van de zomer in Engeland was heb ik daar een tijdschrift gekocht waarin allerlei patronen stonden om te borduren. Om kaarten van te maken. En labels. En dat heb ik dus gedaan deze keer.
Het is een paars/rood vlindertje geworden, ik ben er nog niet helemaal over uit hoe ik het beste het borduurwerkje vast kan zetten, ik heb nu van die blokjes gebruikt die je met 3d kaarten ook gebruikt.


Mijn oma borduurde ook altijd. 12 jaar geleden is zij overleden en ik kreeg onlangs haar collectie borduurzij en dat soort dingetjes. Voor de rest van mijn leven genoeg dus. En vandaag ben ik officieel in haar voetsporen getreden met dit mini-borduurwerkje.

Dit was het weer, de volgende keer meer over mijn lapjesdeken.

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen