vrijdag 8 maart 2013

Huwelijk

Ha mensen die de moeite nemen dit te lezen,

Ik had gisteren al gemeld dat ik toen twee kaarten had gemaakt, voor het geval ik vandaag niets creatiefs zou doen had ik deze klaarliggen, dus post ik deze kaart vandaag, want dat heb ik niet gedaan (iets creatiefs).



De stempel van het stelletje heb ik gekregen van mijn broer en schoonzus voor mijn verjaardag. Het is er eentje van Marianne, Don & Daisy. De scrappapiertjes komen 'gewoon' bij de action vandaan en het lintje bij de Xenos. De knoopjes zijn, zoals gewoonlijk, van lintenmeer.

Liefs Mirjam


PS: Kijkt er hier iemand Wie is de Mol? Verder heb ik niks met tv, alleen dat. Maar goed, ik keek dus gisteren Wie is de Mol en werd blij want ik had gelijk. Verder keek ik Moltalk, kijkt iemand dat toevallig?
Ik was in een gekke bui en tweette en kwam per ongeluk (maar toch ook niet helemaal per ongeluk, want ik probeerde dat al weken lang) ongeveer in de uitzending terecht en toen won ik daar ook nog iets mee. Ik ben helemaal trots en heb de hele dag gestuiterd. En het fragment regelmatig (lees... nee ik ga niet zeggen hoe vaak) terug gekeken. Nu is dat wat verminderd. Voor wie het misschien willen zien, dat kan hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen